Hoi Meiden, Ik heb een vraag aan jullie. Ik weet niet of hij hier al is gesteld. Sorry anders. Ik ben 38 weken zwanger en ik heb al een paar dagen last van hele erge buikkrampen. Dit kan erbij horen heb ik gehoord. Maar mijn vraag is, wat kan ik er tegen doen? Het is zo erg dat ik er misselijk van word. Bedankt alvast, xxxx
Denk niet dat je er heel veel tegen kunt doen.. Misschien lekker in bad liggen (als je dat hebt en trekt met dit weer..) paracetemol.. verder gewoon hopen dat je beebje snel komt!
By the way ... Het zijn mijn darmen. :S @ Bruidje77, dank je wel. Helaas heb ik geen bad. Douchen helpt wel tegen harde buiken. Maar om nu de hele dag onder de douche te gaan staan. hahaha xxx
als je die buikkramp heb moet je dan ook naar de wc want ik had 3 dagen voor bevaling een soort van leegmaakdagen moet dus naar de wc en had ongeloverlijke kramp en werd er ook misserlijk van raakte ook aan de diaree dus mischien voorteken
Hoi Naomy, Ja dat moet ik ook ja. De afgelopen dagen had ik 'bijna' diaree, en nu is het weer normaal. We zullen zien of het voortekenen zijn xxx
ja klopt had ik ook en die buikkrampen zijn heel erg naar en doen goed zeer het zweetbrak me ook altijd uit dus hoopelijk mag snel zover voor je zijn