We hebben helemaal nog geen naam, zo erg! Vind het best moeilijk omdat je kindje zn hele leven met die naam moet doen. Dus we kijken ook naar als die ouder is en zich ergens voorsteld oid. We houden niet van hele gekke namen. Ik had al een lijstje voor we zwanger werden, maar daar vind ik nu niks meer leuk van hormonen Heb nu: Jesse en Bram, namen lijken helemaal niet op elkaar, maar kreeg gister een proefdruk kaartje en stond toevallig de naam Bram op, vond het best leuk! Welke vinden jullie het leukste of doe een andere suggestie, alles is welkom.
Jesse vind ik leuker, maar Bram is ook leuk! Andere suggesties: Sten (zo heet mijn zoon) Lenn Cas Mats Niels Lars Senn Tijn
Mijn broer heet Bram en ik vind het ook gewoon wel een hele mooie naam. Dus die kreeg mijn stem. Maar Jesse vind ik ook wel leuk. Wat een hulp ben ik ook
Ik stem voor Jesse, maar vindt het zelf mooier als de uitspraak 'djessie' is ipv jesse (maar misschien moet het dan ook weer anders geschreven worden ). Succes met kiezen!
Moeilijk. Vind beide leuk! Toch vind ik Bram iets leuker. Hou van jongensnamen met 1 lettergreep. Lekker stoer.