Ben benieuwd wie nu ook weer zwanger is nadat je eerdere kindje het niet heeft gehaald? Ben zoals je kan lezen in mijn banner, 10-08-2012 bevallen van Stijn, met 25,5 weken. Nu ben ik weer zwanger, erg snel, maar spotte een licht streepje op de test, dus denk ik nu ongeveer ruim 3 weken te zijn, heeeeeel erg pril natuurlijk. Maar doodeng, en hoop dat er meer meiden zijn die dit nu doormaken.. Ik praat ook bij de vlinderclub:mama's van mooie engeltjes, maar wil de dames daar niet echt 'lastig' vallen hierover, omdat ze allemaal graag weer zwanger willen worden..
Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe positieve test. Erg snel na de geboorte van Stijn. Snap dat je het allemaal erg eng vindt. Alle emoties nog zo heftig, het gemis nog zo groot maar toch blijdschap. Zelf ben ik vorig jaar, 16 oktober, mijn dochter verloren en nu weer 23 wkn zwanger. Allemaal nog erg spannend en moeilijk en zo dubbel...
Mangoo, wat fijn dat je weer zwanger bent. Van harte gefeliciteerd! Hopelijk mag nu alles goed gaan met een levend kindje en wolk van een baby straks... Ik ben ook zwanger en loop al op het einde. Ben vandaag 3 weken verder dan waar mijn *dochter overleed in de zwangerschap. Dit is een hele andere zwangerschap, het gaat veel beter. Zo had ik bij mijn *dochter altijd hoge bloeddrukken, en nu zijn ze juist altijd perfect. En zo meer dingen die beter gaan... Die tijd rondom de 33,4 weken waren wel even een beetje raar voor me en spannend. Maar nu heb ik enorm veel vertrouwen dat we straks een levend kindje in de armen gaan houden. Ik wens je een goede zwangerschap toe.
Dank jullie wel meiden! Ik vind het tot nu toe, tjah, dubbel allemaal, besef ook nog niet echt dat ik zwanger ben, zal nog wel komen.. @Jel, de zwangerschap van stijn, ging eigenlijk heel goed, geen hoge bloeddruk die had ik bij lucas wel, dus wat dat betreft ben ik dan nergens zeker van..
Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Wij hebben 10 april ons dochtertje Juli* moeten laten gaan met 21 weken zwangerschap, en ik ben nu 18 weken in verwachting. Ik ben er blij mee, de wens voor nog een broertje of zusje voor Lila is er nog steeds, maar.. ik vind het erg moeilijk te genieten, of te geloven dat het goed komt. Het is erg beladen allemaal, vooral nu de 20 weken dichterbij komen.