Ik kom er niet uit! Romer kid (plus) of Maxi cosi rodi XP?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Loe, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik weet niet welke ik moet kiezen voor ons zoontje. Welke hebben jullie en zouden jullie me aanraden?

2. Loe

Loe Niet meer actief

en wat is romer kid max?

3. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben zelf de romer kidfix en zijn zeer tevreden. De romer autostoeltjes komen overal als beste uit de tests. Romer komt uit Duitsland en dat land heeft veel strengere eisen aan een autostoel als een ander land.
    Wij hebben ook de romer king gehad met zeer grote tevredenheid. In de auto van mijn man hadden we een maxi cosi en die hield het niet 2 jaar en mijn zoontje klaagde daar altijd over niet lekker zitten. Daarom hebben wij als opvolg stoel weer gekozen voor de romer. Gaan toevallig vanavond een tweede romer halen!

4. Loe

Loe Niet meer actief

5. Loe

Loe Niet meer actief

weet iemand het verschil? wil zo naar de halfords, maar ik begrijp nog het verschil niet. In de tekst lees ik ook geen verschil..

6. Loe

Loe Niet meer actief

ik zie het al, het is hetzelfde stoeltje, alleen andere bekleding.

Zijn deze goed,de romer kid billy? of is het stukken beter om de plus versie te hebben of maakt dat niet zoveel uit? We hebben een vrij fors kindje, dus de zitting hoeft niet zo smal te zijn...

7. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij duidt, Max op een kleur. Alle stoelen hebben een andere naam. En een van die namen is de max. Zo heb je ook de Billy. Maar nogmaals de namen staan gewoon voor de kleur van het stoeltje.

8. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het verschil tussen de KID en KID plus is dat de zitting smaller gemaakt kan worden. Eerlijk gezegd weet ik niet welke wij hebben. hebben gewoon in de winkel gekeken waar hij het beste in zat.
    Wij hebben de Billy en is een mooi stoeltje. Echter hebbenwij demissie. Die kan je vastmaken aan het isofix systeem in je auto. Staat het stoeltje niet los in de auto.

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    wij hebben de maxi cosi rodi xp en die bevalt prima!

10. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb de billy kid genomen! was nu 99 euro. Ik vond de hoge zijsteunen wel een pluspunt tov de maxi cosi rodi. Die had weer een betere bekleding maar ja, veiligheid maar voor alles. Ik heb geen isofix, dus om daar nou het stoeltje op af te stemmen, op een volgende auto, vond ik iets te ver gaan.....

Hopelijk zit hij er goed in!

Deel Deze Pagina