Bij de Burger King kon je een tijd geleden heeeeerlijke Chili Cheese Nuggets kopen. Het was een tijdelijke special, ik heb geen idee of ze er nu nog zijn, maar €2,75 voor 6 nuggets vond ik ook waanzinnig duur Nu wil ik ze dus zelf gaan maken, maar HOE? Is er iemand die weet waar ik een recept kan vinden, of die het recept toevallig zelf heeft? Ik heb al een heleboel recepten sites geprobeerd, maar ik kan alleen maar rolletjes vinden, en dus niet de balletjes (nuggets).. Waar is dat laagje wat er omheen zit van gemaakt (hetzelfde laagje als bij kipnuggets) en wat voor kaas moet er in? http://www.foodservice.mccain.nl/products/chili_pepper_cheese_nuggets.ecp Dat heb ik net gevonden, dan weet ik wat voor kaas erin zit en welke andere ingredienten, maar hoe maak je dan toch dat laagje? Een winkel waar je die zakken van McCain kunt kopen mag ook, ik heb ze nog nergens gevonden
Dat laagje is volgens mij paneermeel. Van de vulling bolletjes maken, door eiwit (denk ik) rollen en dan door de paneermeel halen. Lijkt me erg lekker trouwens!
Hm ja, maar kan je van die plakkaas (chedar plakt heel erg toch?) dan wel bolletjes maken? Ik ben echt een leek qua koken Net de AH alweer afgezocht of ze daar die zakken van McCain hadden, maar nee
Gewone kipnuggets kan ik wel maken, kipfilet kleine stukjes, door t ei en dan..niet lachen, fijn gehakte tuc! dat is zo lekker als korstje. En dan bakken in de oven, lekker malse nuggets en niet zo vet Maar goed, vroeg je niet hahahaha....hoe je die met kaas maakt, geen idee!
Cornflakes gaan heel goed op kipnuggets hoor, haha dat maak ik ook wel eens. Dan kan ik je niet verder helpen, sorry meid! Succes.
Hey Shaddixxx, misschien kun je via de site van McCain een mail sturen waar ze verkrijgbaar zijn. Heb ik ook weleens gedaan bij een product van een ander merk. Op de site kan ik ze in elk geval niet vinden. (ik vind die van BK ook altijd zo lekker maar te duur haha) www.mccain.nl Groetjes
Goedemiddag, Helaas zijn de Chili Cheese Nuggets niet verkrijgbaar in de winkel. Dit product is alleen te koop in de groothandel. Met vriendelijke groet, McCain Foods Holland BV Francis Isken Sales Assistant Food Service Dan kan ik inderdaad lang zoeken :')
Misschien eens bij de Makro/ Sligro kijken? (moet je natuurlijk wel een pasje hebben anders kom je niet binnen.. )