Onze oudste is net begonnen op school, ongeveer 2,5 kilometer van huis. Er is vrijwel geen parkeergelegenheid, als er plek is moet je sowieso een stuk lopen. Ik ben nu 28 weken, kinderen zijn 14 en 19 kilo en de bakfiets is niet elektrisch. Tot wanneer zou dit kunnen? Ik heb sowieso best wat harde buiken en ondanks dat het gaat merk ik dat ik het toch wel spannend vind, alle inspanning. Ik heb ook gewoon een auto trouwens, als het regent ga ik altijd met de auto.
Zolang het goed voelt De een kan met 39 weken nog sporten, de ander ligt met 14 weken plat. Harde buiken zijn vaak wel een reden om wat rustiger aan te doen, maar jij bent de enige die voelt waar jou grens ligt
Tot het niet meer goed voelt. Ik heb tot een week of 35 gefietst met mijn dochter achterop (20kilo) en kreeg ook wel harde buiken maar vanaf 35 weken voelde het niet goed meer dus gestopt ermee. Ga op je gevoel af
Wat eerder al is gezegd! Ik deed het tot het eind van mn zwangerschap, maar als het voor jou niet meer goed voelt niet meer doen