Identiek zwangerschap dus hetzelfde geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Volgens mij wel hoor, ik ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft, post je het hier als je het weet, of houd je het voor jezelf? Spannend hoor!

2. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    eerste twee zwangerschappen precies hetzelfde.behalve het voor gevoel. bij nummero 1 had ik geen idee over het geslacht. Werd een zoon.
    Bij nummero 2 was ik overtuigd een Meid. Werd een zoon.
    Nu zwanger van nummero 3 en een compleet andere zwangerschap. Maar nu was ik overtuigd van een zoon. En dat word het met 75% zekerheid ook.

Moet er aan toevoegen dat een andere partner met andere chromosomen dus bepaalt hoe jij je voelt tijdens de zwangerschap. Werd mij pijnlijk duidelijk gemaakt toen ik vijf dagen in het ziekenhuis lag omdat ik niks binnenhield. Onze chromosomen mix blijkt nogal heftig te zijn.

bij 17 weken kunnen ze het ZEKER zien. Hier voor 75% met 12 weken ;)

Spannend!!!

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Als ik het weet dan ga ik het zeker posten!!!

Ben heeeeeeel benieuwd of m'n gevoel klopt! :cool:

Bij mijn zoontje was ik er ook van overtuigd dat het een jongen was en dat klopte dus ook.
    Maar dat baseerde ik vooral op 't feit dat ik niet echt heel misselijk ben geweest en me best goed voelde maar dat is natuurlijk ook een bakerpraatje...;)

@Matonneke:

Nooit geweten dat de chromosomen van je partner bepalen hoe je je voelt tijdens de zwangerschap?? :$

4. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    @Kitty dat wist ik ook niet hoor... dat werd mij verteld toen ik in het ziekenhuis lag. Ik kreeg gelijk de vraag of ik me ook zo voelde tijdens mijn vorige zwangerschappen. Nou nee. Toen kreeg ik de vraag heb je toevallig een andere partner? Ja dus...
    Sommige chromosomen verdragen elkaar beter dan andere.

Dus meiden let op:

Voel je je heeeeeeeeeeeeeeel ellendig. Dan is het de schuld van je partner :D

Ben benieuwd of je voor gevoel klopt!!!!

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Hahahaha...dat krijgt hij toch wel te horen!! :D:D:D

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn eerste zwangerschap was heel anders dan de tweede en mijn derde zwangerschap leek heel erg op de tweede dus dacht weer een meisje. Het resultaat is echter toch jongen-meisje-jongen.

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ja, je kan er uiteindelijk toch weinig van zeggen denk ik...

Maar ondanks al jullie reacties (bedankt!) blijft mijn gevoel nog hetzelfde! ;)
    Zodra ik het zeker weet zal ik het nog even hier posten. :)

Deel Deze Pagina