wie o wie kan mij vertellen of dit leuk is voor een kindje van 1,5 jaar? en zo ja, wat kunnen we dan het beste doen, de wandel, auto of bootsafari.. ik ben eens benieuwd..
Wij zijn met Joey ook naar BB geweest ook rond 1.5 jaar, midden in de zomer bloedje heet maar goed, wij hebben de boot en auto safari gedaan en gewoon door park gelopen. Joey heeft t erg leuk gehad, en als we foto's kijken heeft hij het nog over de karpers die in het water zwemmen daar
onze kleine was ook anderhalf toen we gingen helemaal super. eerst hebben we een rondje gelopen toen op de boot gestapt, van daaruit op de bus gestapt en om het af te maken nog een keer met de auto er doorheen. allebei de jongens vonden het super. vooral de bus en de boot
kan heel goed. Probeer s'ochtends bij opening van het park direct de autosafari te doen, want dan worden de beesten gevoerd en zijn ze vanaf de weg goed te zien. Ze staan dan vlak bij. Enneh voorin bij mama op schoot vinden ze ook helemaal geweldig. Daarna kan je nog de wandelsafari doen. Wij gaan dit jaar weer. Swarzkopf had een leuke aanbieding 2e kaartje gratis. Veel plezier
dag dames. zo te horen is het dus een leuk idee. dan gaan wij dat zondag maar eens doen .. en laat ik nu net nog een fles schwarzkopf shampoo hier hebben staan, met actielabel . Bedankt voor de tip sas 7!!!