Wie kijkt er ook? Ik volgde toentertijd ook Broadchurch, dit is volgens mij wel iets soortgelijks. Ik vind het spannend tot nu toe. Leuke man ook die Ben .
Ik keek het ook en vroeg mij net gelijk af wanneer het vervolg komt. Volgende week zondag en die zondag daarop weer. Complete Australische dramaserie ‘Secrets & Lies’ in drie avonden te zien bij RTL 4 | RTL Pressroom
ARGH! Die inspecteur, of wat voor functie hij ook heeft, haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik geloof niet dat veel mensen dit kijken (of gewoon geen zin hebben om hier iets te posten ), maar volgens mij heeft Eva, de jongste dochter, er iets mee te maken... In die hut zei ze "This wasn't supposed to happen!"
Mijn man zei dat ie dacht dat die jongen die bij hen een kamer huurde of zoiets er iets mee te maken had, maar ik had ook het idee dat het eerder een van die dochters is.
Is er ergens de laatste aflevering terug te kijken? Ik ben vergeten vanaf 21u de serie op te nemen... Uitzending gemist heeft het er niet bij staan helaas.