identiteitsbewijs baby

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door koter, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hahahah mijn zoon is nu net 5 en aan zijn tweede paspoort bezig.. Hij was op de eerste 2 weken oud.. ik ben een paar keer terug geweest naar de fotograaf voor de pasfoto omdat hij niet met 2 ogen open erop stond.. ja hallo..:D
    Hij stond er uiteindelijk op.. helemaal in elkaar gezakt met een oog op half zeven maar die werd gelukkig goed gekeurd..
    In 2010 zijn we er mee met de auto naar Turkije geweest dus een stuk of 6/7 keer kontrole en nergens hebben ze vragen gesteld.. wel een beetje bedenkelijk gekeken maar verder niet.. :cool:

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zolang ze de lippen dan maar op elkaar hebben.....onze oudste werd "afgekeurd" omdat haar mondje dus ietwat openstond,

Ja idd "Niet tot ondertekening in staat".... heb het er toevallig vanmiddag nog over gehad met mn zwager ;)

3. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wij hebben met twee weken onze boys laten bijschrijven. Is inmiddels niet meer geldig in het buitenland, maar die foto's waren best lastig te nemen.

Ze hadden echt wel een neutrale blik en gezicht recht in de camera, nu nog die oogjes open ;) :D

Nu hebben we identiteitsbewijzen sinds december afgelopen jaar. Toen was het nog niet duur. We hebben toch geen buiten-Europa-plannen de komende jaren.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Onze dochter was 5 weken toen wij een paspoort voor haar moesten hebben. Ze keek toevallig net even helder uit haar ogen toen we een fotograaf voorbij liepen, nou ik ben echt bijna naar binnen gerend. De foto was meteen goed :D

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

lachen deed me zoontje ook en ook met open mond en op gemeentehuis zeiden ze dat ze daar geen probleem van maken. het is moelijk om van een kind van 6 maanden te verwachten om met mond dicht te lachen. Als ik er maar niet bij op stond en hij maar recht vooruit keek was het prima..
    Ach we hebben er een en in het voorjaar nog maar 1 laten maken voor ons 2de..

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    De grens over is gewoon buitenland, ook al is t voor een boodschapje, dat maakt de situatie.niet anders.
    Wij hebben vorig jaar al 1 aangevraagd voor onze dochter, was toen nog 9euro ofzo. Ze was 2maand oud, dus die foto lijkt nu niet echt meer, tevens is ze ook ietsjes groter dan 60cm, maar ja..

Deel Deze Pagina