Hallo! Ik zou mijn man graag een blijvende herinnering aan deze zwangerschap geven. Het is voor hem door mijn hormonen niet altijd even makkelijk geweest, en door wat klachten heeft hij het eea moeten overnemen in de zwangerschap. Dus een bedankje en een herinnering in een. Nu houd hij niet van: Sieraden, horloges, fotoshoots, onzinnige dingen en prularia. Hij rookt en drinkt niet, en is vooral dol op zijn computer (en allemaal onzinnige websites,) en playstation. Heeft er iemand een idee? Gaven jullie je man iets? Ik hoor t graag! Lies
Ik geef mn vriend al een groot cadeau....Ons kind! 😝 Maaruh, kun je hem geen zwangerschapsfoto van jezelf of newborn foto kado geven?
Ik ben van plan mijn man vooral een baby te geven, en op den duur maak ik 'm weer blij met heel veel seks en aandacht. En ik ben vooral van plan hem heel veel waardering te tonen voor zijn vele kluswerk en zijn lieve papa-zijn. Die van mij maak je ook niet blij met sieraden, fotoshoots (te vaak gedaan al), zweverige kaartjes of ander spul. Dus ik geef 'm geen cadeau maar gewoon aandacht. Misschien kun je lekker een avond met 'm uit eten gaan straks of zoiets? Dat zou ik zelf dan denk ik ook nog wel doen!
Ik zou niet weten wat je hem zou moeten geven. Wil alleen reageren dat ik nog nooit gehoord heb dat een vrouw de man een cadeau geeft na de bevalling. Zou niet in me opkomen om dat te doen. Je geeft hem immers al een groot cadeau, een kind, waar jij 9 maanden je best voor hebt gedaan en jij alle ellende van hebt gehad. Vind het heel lief van je maar ik zou het zelf niet doen.
Maar omdat het 'niet gebruikelijk is' hoef ik het toch ook niet te laten? Tuurlijk geef ik hem ons kind. En tuurlijk draag ik ons kind met veel liefde. Maar ik zou graag ook iets blijvends naast de baby geven dat ons echt herinnert aan deze zwangerschap. Een foto aan de muur vind ik dan weer niet leuk. En zoals geschreven van fotoshoots houd hij niet.
alles waar hij niet van houd maakt het wel lastiger hahaha, ik zou een mooie foto van jou en je baby maken in een lijstje voor bij hem op kantoor ofzo
Ik maak leuke tekstborden...kun je bijv het gedichtje van het geboortekaartje oplaten zetten of een tekst speciaal voor papa.
Dat wil ik ook doen! Ik ben in dubio tussen horloge met naam van onze baby erin gegraveerd óf een mooie tekenpen (soort pen die je vult met zo'n potloodstiftje) met naam erin.... Nu alleen nog iets moois en betaalbaars vinden. Zucht.
Ik heb mijn man een sleutelhanger gegeven, tekst in laten graveren met ik heb de allerliefste man en papa van de wereld. De waardering was groot en hij gebruikt hem dagelijks.
Nieuwe spelletjes voor op de PlayStation? Als jullie er van houden, een tattoo? Een tegoedbon voor een dagje uit? Ik heb mijn vriend een horloge gegeven met de naam van onze dochter en de datum/tijdstip. Van hem heb ik een super mooi armbandje gekregen. Ben sowieso heel erg verwend toen door hem.
Wat een leuk idee. Ik heb bij mijn man bij de geboorte van de tweede een leren armband gegeven met een plaatje erop met de namen van de kinderen erin gegraveerd. Hij was er super blij mee. Maar goed voor jou man geen goed idee. Houdt hij niet van een biertje? Misschien een speciaal geboortebiertje of een etiketje laten drukken. Het is misschien ook meer het idee van de waardering. Of een bon voor een avondje samen uit als jullie daar weer aan toe zijn?
Ik wil zelf wel baargoud, wat dacht je daar van Nee hoor, dat hoef ik niet maar om m'n vriend nog een extra cadeau naast het kind te geven, kwam in mij niet op. Hij doet een hoop voor ons en hij heeft tijdens de zwangerschap al heel veel uit handen genomen maar ondertussen laat ik een hoop en draag ik wel zijn kind met alle ongemakken erbij. Ik vind dat we wel quite staan eigenlijk
Ik heb geen flauw idee maar vind het wel super lief!! Natuurlijk draag jij zijn kind met alle liefde maar ook hij mag zich speciaal voelen en in het zonnetje staan. Normaal gesproken zijn dit alleen de vrouwen. Ik geef regelmatig een kleinigheidje tussendoor aan hem. Want niemand die hem complimentjes geeft alleen maar aan mij..
Draagt je man geen ketting? Mijn man heeft daaraan een naamplaat met mijn naam en de naam van ons kind
Dat vind ik echt een super mooi idee! Het horloge vindi k ook een mooie, maar hij is erg verknocht aan zijn goedkope casio met rekenmachine. heb toch geen nieuwe nodig want deze doet het nog... Bier/alcohol drinkt hij niet, bovendien wil ik iets blijvends.
Ik zou hem een massage of zo kado doen, iets waarmee je hem blij kan maken in de kraamperiode zodat hij ook even weg kan, kan relaxen, etc. Eigenlijk ook ideaal voor de mama. Baby even bij oma laten en een ontspannende massage meepakken.
Vind de opmerkingen raar van mensen die zeggen ik geef hem een kind. Heel veel mannen zouden je pijn over willen nemen als dat kon. De man kan dat niet en doet, meestal, wat hij wel voor je kan doen. Ik vind het daarom ook een geweldig gebaar van je om zomaar een kleinigheidje aan je man te willen geven! Het is misschien meer een vrouwen ding, maar een gipswerk van je buik? De playstation 4 hihi Er zijn mensen die een geboortekaartje heel mooi kunnen overschilderen op een meubelstuk Andere dingen komen zo niet meteen in me op.