Dag dames, Ik ben zo'n trotse bezitster van een Samsung Glaxy SII. Het toestel bevalt prima! Maar.... Als ik een sms krijg, wauwelt er zo'n vrouwenstem van wie ik dit bericht krijg. Bij mijn man zegt ze: You've got een message from Elmoman work Bij anderen meestal alleen een telefoonnummer. Ik heb bij de instellingen gewoon zo'n standaard pingelding ingesteld en heb geen idee waar deze dame ineens vandaan komt. Weet iemand in welke instellingen in per ongeluk iets heb veranderd en nog belangrijker...hoe ik haar de mond snoer? Bedankt, Elmo
Gezellig Is het alleen bij smsjes? Dan moet je echt bij smsberichten een andere toon instellen!succes
even gegoogled en dit voor je gevonden misschien heb je er wat aan. Ga naar: Menu > Instellingen > Spraak in- en uitvoer > Instellingen Tekst naar spraak > Vink Autostand uit
Wauw! Dat is dus precies waarom ik het hier ging vragen... Had natuurlijk zelf ook google kunnen proberen #fail. Gevonden, dus denk gelukt! Wie wil het testen en stuurt en sms? 06-2660842 (benniegek) Bedankt!
Misschien ga ik haar wel missen... Dan weet ik nu hoe ik haar weer aan het werk kan zetten. Bestaat er ook zo'n tut voor de wasmachine?
Hahaha en wat wil je dan horen? Dit is een zwarte sok, een donker blauwe sok, nu komt er een spijkerbroek voorbij met nog wat zeepresten. De ijsvlek van uw man in zijn nieuwe overhemd kan ik helaas niet verwijderen....
Hahahah...dat is ook een optie. Eigenlijk heb ik liever dat ze er niet over praat..maar het gewoon allemaal uitvoert, inclusief het vouwen he, want wassen doet de machine natuurlijk al Ik zal weer wat nuttigs gaan doen! *ja, echt, was vouwen!*