wie kijkt van jullie naar Idols? het gaat misschien een beetje vervelen, maar die audities blijven leuk haha..volgende week beginnen de theaterronden.. Wie gaat het nog meer volgen?
ik vind de voorrondes helemaal geweldig maar gordon maakt het zo leuk dat ik toch ook de theater rondes ga kijken. sommige vinden hem hard ik vind hem gewoon eerlijk al kan hij soms beter liegen ja zeg nou zelf van sommige pis je nu eenmaal bijna je broek van het lagge en gordon doet er nog een schepje bovenop
nou idd gordon durft wel heel eerlijk uit de hoek te komen. Die mensen die niet kunnen zingen kunnen beter een eerlijjk antwoord krijgen toch Ennuh theaterrondes ik zit al klaar xxx
Ik vond de audities leuk met Gordon! Ook al issie soms grof ik mag dat stiekem wel. Dr kwamen ook van die figuren langs die er gewoon om vroegen om in de zeik genomen te worden leek haast wel. Ik ga het blijven volgen,het is mn zaterdag avond programma geworden! Ben benieuwd wie de nieuwe Idol weer gaat worden
ook hier zitten wij trouw iedere zaterdagavond klaar voor idols. ben echt blij dat gordon erbij is gekomen anders was het denk ik saai geworden, henkjan was er ook al niet bij. moet zeggen dat gordon wel erg grof is hij lacht de mensen zeg maar vantevoren al uit zonder dat ze uberhaupt al gezongen hebben,maar om eerlijk te zijn lig ik er wel om in een deuk. ben wel heel benieuwd naar de theaterrondes!1 wij zitten zaterdag weer klaar! joyce
Ik kijk ook altijd! Ik vind het geweldig met Gordon! Hij heeft een heeeerlijke aanstekelijke lach! En ja je kan verwachten dat hij je in de zeik neemt als je meedoet, maar dat weet je van te voren! Toch blijven de voorrondes het leukst, naarmatye er een selectie gemaakt is, word het 'serieus'en valt er niemand meer uit te lachen !
ja ik vind gordon ook helemaal fantastisch! zeker soms wat te grof maar van hem kunnen velen het hebben...van zaterdag die travestiet moest ik zo lachen deed voor de 3de keer auditie en zei tegen gordon valse trut ik vond het echt grappig..maar ja die zetten zich zo voor aap! zitten wel een paar goede bij ja! ben ook benieuwd wie gaat winnen!
jepz ook hier een volger! vind gordon helemaal geweldig. gordon's reputatie is al jaren bekend, en het was bekend dat hij zou jureren dus dit soort uitspraken zijn te verwachten. als je dat niet aankunt, NIET MEEDOEN...zo simpel is het!
Ik hád me voorgenomen niet meer te kijken, want laten we eerlijk wezen, de voorgaande winnaars hoor je niet veel van, zijn eendagsvliegjes, maar nu Gordon in de jury zit, kijk ik weer iedere week. hahaha. Alhoewel ik niet weet of ik het nu ga blijven volgen, nu de audities voorbij zijn.
Ik vind anders dan Jamai het supergoed doet in de musicalwereld, naast Jan Smit zijn er niet zoveel miljoenairs onder de 20
Klopt ook, was hem helemaal vergeten, heb zelf helemaal niks met musicalwereldje. Maar ik vind het gewoon jammer dat je van de andere winnaars nooit eens een leuke plaat hoort voorbij komen.
en boris wil met niets van idols nog te maken hebben..vond hem toch al vrij arrogant! en van jim hoor je natuurlijk ook nog aardig wel wat en maud! harm deed weer mee met de auditie afgelopen zaterdag he..maar was niet door naar de theaterronde..vond het ook vreemd dat ie meedeed!
toch zijn er wel een stel die er een leuke carriere op na gehouden hebben, idd jamai, die is toch echt wel goed bezig in de musicalwereld. jim die heeft ook een redelijke zang en musicalcarriere. dan hebben we die eric nog die in onm speelt. een van de jongens , nick en simon, heeft ook de theaterrondes gehaald ik geloof dat hij uiteindelijk net niet bij de laatste tien zat. maud, die schnabbelt er ook superaardig bij , dat had ze ook niet gekunnen zonder idols maar ondertussen vliegt ze regelmatig voorbij op de tv. dewi en joel spelen trouwens in de musical hair, dacht ik tenminste. o ja en robin speelt nu milan in goede tijden slechte tijden. tja echt zangcarrieres zitten er niet tussen , behalve jim, maar toch zijn er een stel wel goed vanaf gekomen zeg maar! joyce
Dat meen je... Heeft Harm werkelijk 2 jaar zijn best gedaan om de teksten uit z'n hoofd te leren, wordt-ie afgewezen Ik vond hem wel grappig, echt zo'n vreemde eend in de bijt. Wel uniek dus.
ja maar hij zei ook dat ie gek werd van die bekendheid..ja dan moet je nog een keer meedoen met de audities gaat niet echt op he....maar ja alleen erik vond dat ie door kon de rest niet!
Ik zou er van ze lang zal ze leven NOOIT! gaan staan dus heb alle respect voor degene die dat wel aandurven.
Ik weet van mezelf dat ik niet kan zingen dus zal ik ook nooit meedoen met Idols. Vind het heel triest dat sommige mensen er van overtuigd zijn dat ze wel kunnen zingen. Is er dan niemand in hun omgeving die hen tegenhoudt mee te doen, haha