Terecht: Nikky en Nathalie! Ik vond Charlene wel erg goed deze keer trouwens. Uiteindelijk mag Nikky van mij winnen...vind haar gewoon leuker
en ik maar denken dat ik de enige was vind idols echt top, maar die wendy..kan er soms gewoon niet naar kijken hoe ze staat te stotteren en rare bekken staat te trekken ik snapte al niet dat ze het dit jaar weer mocht presenteren, maar ze doet t met der baas dus vandaar gelukkig weet martijn t altijd nog een beetje te redden.
Wat Wendy vanavond weer had aangetrokken, I dunno... het leek wel zo'n Grieks gewaad, maar dan van blauwe zijde. En de make-up... teveel! Ze had destijds haar styliste ontslagen, maar de styliste die vanavond haar kleding, haar en make-up heeft gedaan, slaat de plank ook behoorlijk mis. Op basis van vanavond weet ik het niet. Ik vind Nikki nog wel de betere, maar ik vond haar vanavond een beetje vlak... alsof ze niet echt wilde winnen. Nathalie verbaasde me eigenlijk tijdens het nummer van Patti Labelle door voor de verandering eens ingetogen te zingen, ik was aangenaam verrast. Zou ze wat vaker moeten doen in plaats van al dat geschreeuw. Ik was het wel met Gordon eens dat het nummer van Nikki met het koor een wel heel hoog EO-jongerengehalte dag had en dat ze beter iets anders had kunnen zingen... ze had dat nummer van U2 'Still haven't found what I'm looking for' moeten zingen, dan was het dak er af gegaan. Maar nogmaals, vanavond kwam ze een beetje over alsof ze niet echt wilde winnen... wat misschien ook wel zo is. Het nummer 'Hello World' vond ik niet zo, maar ik vind het beter bij Nathalie dan bij Nikki passen. Enfin, nog een uurtje, dan weten we het als het goed is... maar het zou me eigenlijk niet verbazen als Nathalie op basis van de prestaties van vanavond toch nog gaat winnen.
Ja daar ben ik ook 'bang' voor... aan de ene kant hoop ik gewoon dat Nikki wint omdat ze voor mij gewoon de beste is (wat je ook wel hoorde in dat duet met Trijntje Oosterhuis vond ik). Aan de andere kant... de nummers 1 van Idols zijn natuurlijk wel gebonden aan het contract. Misschien is het voor Nikki wel goed als ze in alle rust een platencontract krijgt en nummers in haar eigen stijl mag opnemen. Hoe dan ook: gezien over alle afleveringen vind ik Nikki de absolute Idol van 2008. Nathalie is een bühnebeest, maar voor mij wel veel van hetzelfde. Ik denk persoonlijk dat Nikki wel veelzijdiger is. Groetjes, Josien
Ik vind het liedje Hello world juist beter bij Nikki passen. Nikki is echt heel erg goed alleen vandaag was ze wel wat minder. Nathalie heeft gewoon the whole package ze kan zingen dansen en is erg spontaan (soms wel een beetje te overdreven maar goed) Het is moeilijk ik denk dat Nikki gaat winnen maar hoop stiekem toch wel dat Nathalie wint.
Ik wist het! Wel leuk hoor ze waren allebei erg goed maar Nikki heeft het verdiend. Nathalie komt er ook wel en geloof me je komt verder met een contract die niet via Idols loopt, ik dacht daarom ook dat nikki daarom wat slechter zong dan gewoonlijk.
Hoera! Nikki gewonnen! Ik hoop in ieder geval voor Nikki dat ze haar niet in een wurgcontract drukken. Maar zoals vorige week al gezegd: zowel Nikki, Nathalie, Charlene alsook Nigel en Pauline gaan er volgens mij sowieso wel komen! Ik vond het mooie afsluiting van idd een strijd der titanen! Groetjes, Josien
Jaaaaaaaaaaaaaa brabant rules! Goed man die Nikki! Nu hopen dat ik de auto heb gewonnen hahahaha. Ik vond Nikki echt beter al is Nathalie echt ook heel goed! Wel beetje jammer dat ze zo vlak was toen de uitslag kwam...kijk dat je teleurgesteld bent oke...ach ja. Ze komt er toch wel, ze is ook gewoon kei goed en idd een buhne beest!
ik vond al die tijd nathalie beter maar gisteravond viel ze mij tegen het was net alsof ze zich echt inhield ofzo. nikky vond ik erg goed wel af en toe een beetje schreeuwerig, wel een terechte winnares kwa zang was ze beter gister. en wat betreft wendy haar make up was echt afschuwelijk!
Ik vond nathalie eigenlijk net ietsje beter, maar nikki was natuurlijk ook SUPER. terechte winnares dus!