Nou dat vind ik dus ook he?,als je dus duidelijk niet kunt zingen,en niemand zegt er wat van. Dat vind ik ronduit ERG! En je familie maar zeggen ja moet je doen dat idols neeeeeeh,ik hoop toch dat mijn familie eerlijk genoeg is.
ja ben benieuwd...er zijn wel al een paar die ik het niet gun, bv die arrogante meid met die krullen...gatver wat erger ik me aan haar...
nou en die is door..pffffffffff ze heeft echt teveel air bah maar ja ze kan wel zingen! best goede door wie vinden jullie de beste?
Ik gunde het Neil ook zo. Ieder jaar kwam hij weer voor bij, en nu heeft hij eindelijk de liveshows gehaald. Vind dit trouwens ook de leukste idols tot nu toe.
Ja, maar dat is gewoon de leeftijd. De kandidaten worden toch wel geleefd, en de spanning loopt zo hoog op. Op zo'n leeftijd kan je dat gewoon nog niet handelen.
Ik vind die familie van neal wel heel erg irritant...er gaan volgende week wel meteen 6 al uit...gaat snel!
Ik vind dat er deze serie wel veel emoties los komen. Heb ze nog nooit zo vaak zien huilen! Ik hoop dat het publiek die arrogante b##ch er snel uit stemt. Ze heeft een mooie stem, maar die hoogmoet kan k echt niet tegen!
ja ik ook wat een onwijs irritant mens is ze! te arrogant voor dit programma! maar goed dat is tv.... die nathalie is ook wel heel erg zelfverzekerd van zichzelf maar ja zij kan ook goed zingen, maar ja dat weet ze van zichzelf
wat vinden jullie van de 12 finalisten? terecht of niet? bah en die sandy is door getver nog steeds is ze vreselijk irritant!
Ik vind dat meisje Charlene erg goed! Vind de finalisten wel goed, maar de dames hebben de overhand. Vond de heren een beetje tegenvallen!
ja ben ook voor charlene, hahah moet wel het is het vriendinnetje van een goede vriend van me... ze deed het trouwens wel super gister, in 1x BAM was ze d'r. Vond mirjam wat minder, neal trouwens ook. en jullie?
Ik heb onwijze vertrouwen in Nigel. En tja ook Neil heeft iets. Gewoon omdat hij een beetje de underdog is, net zoals Jim uit de eerste Idols. Qua Meiden, ga ik voor Nikki. Wat een leuke meid en een goed stemgeluid. Sandy en Nathalie vind ik net iets te arrogant. En daar zie ik geen nieuwe idol in. Charlene vind ik niet echt bijzonder, wel een mooie stem hoor, maar gewoon geen idol. Gelukkig hoef ik niet te kiezen denk ik dan maar.
Ja heb je wle beetje gelijk in met die 'underdog'. Maar ik denk dat de lat daarvoor nu te hoog ligt. Moet je eens kijken wat voor talenten daar staan. Je moet alles in huis hebben dit te winnen. of nouja iig de kijker.... Denk dat de echte talenten er wel komen ook als ze dit niet winnen... wie is jullie favo idols-winnaar eigenlijk van afgelopen seizoenen?
Nikky is hier favo hoor! Ook (juist) bij Elmoman! Die jankerd (van die zingende familie) mag er van mij uit zeg.....sneu gedoe steeds. Die bijdehandjes...tja....horen er een beetje bij natuurlijk We kijken gewoon weer....elke keer nemen we ons voor niet te doen maarja...we zitten dus ook deze keer weer voor de buis. Elmo
Vooral dat schepje inderdaad....ik lig ook over de bank te rollen van het lachen hoor..terwijl ik helemaal niet zo ben zelf...of stiekem wel
@Rachje Ik ga dan toch voor Boris. Hij heeft een foute houding, maar een relaxte stem. Jamai vond ik leuk, maar geen idool. Wat hij doet met musicals is super. Dat is echt voor hem weggelegd. Rafaella, vind ik gewoon echt helemaal niks. Hoe zij de aandacht negatief naar zich toe trok. Jak.