ik kijk normaal ook nooit naar de backstage, maar dit keer dus wel even omdat Sonny mocht optreden. Ik heb geen flauw idee wie er uit is gegaan. Dat zie ik altijd de week erop wel
@Miniyaweth: Ik heb weliswaar met een half oog gekeken, maar jouw Sonny zong volgens mij toch wel beter dan het gros van de heren die nu in de finale staat. @Female: Ollie, Nigel en die Britney Spears-lookalike (ik kan even niet op haar naam komen) zaten op de krukken. Ollie verloor uiteindelijk van het meisje. EDIT: het meisje heet dus Miriam!
Thanks meiden! Britneyspears-lookalike? Bedoel je dat kleine blonde (nu donkere) poppetje? Die vind ik iig NIET leuk... Nigel is toch die donkere? Die vind ik zo knap Vond Ollie ook niet bijzonder dus niet erg... Vond dat gospel meisje gister zo goed, Charlene heet ze geloof ik... Die oudere vrouw vind ik ook echt geen idol...
wij kijken ook maar we vinden het nu gaan vervelen en hebben gisterenavond ook weg gezapt. Wij vinden het geluid en in de studio erg lecht, je hoord ze bijna niet zingen omdat het geluid zo hard staat. Ik heb me in het begin er geërgerd aan Gorden, hij is soms echt te grof.
haha nee dat vind ik prachtig die gordon! ik denk altijd maar als je niet kan zingen doe dan niet mee anders word je goed afgezeken! ollie was dus echt heel slecht en ollie heeft met die tiffany nu! Dat was ook niet goed van de stemmen en hij werd afgekraakt door de jury maar zei ik heb toch genoeg fans...nou niet dus! hij kon ook niet zingen! Alle jongens vind ik heel erg slecht dus die mogen er wel gauw uit!
Ik ben blij dat Sandy er in ieder geval uitligt. Asnat vind ik ook maar niks, kind stem en veels te nasaal. Ik had gedacht dat Ollie wel verder zou komen dan dit. Ik denk dat Nikki gaat winnen.
Ik vind Nikki, Charlene, Pauline en Tiffany het beste. Maar van mij mag de finale tussen de eerste twee genoemde gaan. Groetjes, Josien
godszijdank is ollie eruit wat een vreselijk jong is dat zeg! ik vind nathalie erg goed en asnat ook er zitten dit keer echt een aantal goede tussen.
Nou Prinses, zeg dat wel zeg... zit het nu te kijken, maar die ging net toch even flink onderuit... Groetjes, Josien
wat een hoop reclame he josien! erg irritant...ja bas kan echt niet goed zingen...vond tiffany ook niet sterk zingen..volgens mij is jerney erg mild vandaag! moest wel lachen om de opmerking van eric van wie is ollie?
Zo ja... die was ff straight zeg... Wat een opmerking! Het was er één die Gordon had kunnen maken. Die reclame daar word ik ook gek van. Vooral net vóór de uitslag elke keer. Wat een gedoe om steeds zo lang te wachten met de uitslag. Ja Tiffany was ook niet zo best vandaag, terwijl ik haar vorige week zo goed vond. Nikki blijft voor mij de beste tot nu toe.
nikki zong heel goed ja maar mirjam die vond ik ook vals maar de jury vond het heel erg goed...geloof dat ik er geen verstand van heb haha
Oh Mirjam vond ik wel goed. En Charlene... hoe dan ook: de meiden zijn volgens mij een stuk beter dan de jongens... Groetjes, Josien
ja de jongens waren vandaag weer erg slecht! die neil vind ik ook zo´n irritant joch! charlene vind ik erg goed! en nikki vond ik ook goed, pauline is geen idool, maar zong niet slecht
Bleghhh, zit die Bas er nog in door waarschijnlijk van die hysterische tienergrietjes die op hem zitten te sms-en. Bah bah bah!