@Vikki: Asnat is er uit gegaan. Nikki en Charlene staken gisteravond met kop en schouders uit boven de rest. Ik vond persoonlijk dat alle anderen het niveau 'karaoke-bar' niet wisten te ontstijgen.
ik hoop dat nikki wint.. ik vind dat iedereen nigel wel wat onderschat, die doet het veel beter als die andere twee jongens. En die tiffany dan: "Mag ik er even tussendoor? Ja hihi, mijn haar zat steeds aan mijn lipgloss vast hihihhi! Dat doe je toch niet! AAAHHHH en toen Neill ook nog door het jury commentaar heen blaasde zat Gordon zichzelf op te vreten, heb je zijn kop gezien? Gordon riep tegen Jerney, waarom houden ze hun mond nou niet! hihihi
Ja vreselijk.... Maar ik vind Pauline ook heel goed hoor! En charlene...ze kan goed zingen, maar weet alle liedjes op elkaar te laten lijken qua geluid....dat vind ik jammer....het word allemaal zo'n gospeltoontje...jammer.
ik vind het dit jaar wel een minder sympathieke club! Veel zijn ook wel erg jong! Vind ook charlene en nikki heel goed en nathalie heeft iets te veel kapsones!
Jeetje... de uitslag is nog niet eens bekend, maar zelfs nu al vind ik hem niet eerlijk. Die Neil... jeetje wat zong die jongen vals vandaag! En dat gaat dan zomaar door?!? Ik snap er niks meer van. Van de reactie van het publiek op Nathalie snap ik ook al niets. Het is allemaal van hetzelfde, wel echt een podiumdier, daar zal ik niets van zeggen. Maar laat haar nu eens een couplet gewoon zingen... zonder tierantijnen. Zo begon ze vandaag het nummer ook en dan is het zoooooo slecht. Alleen door haar gekke uithalen kan ze het publiek voor zich winnen. Maar niemand lijkt te begrijpen dat als je een hele cd met dit soort geluid zou horen, dat je er werkelijk zo genoeg van zou hebben. Nee... ik ga nog steeds voor Pauline (geweldig vanavond!), Nikki (iets mindere avond vanavond, maar rasartieste) en Charlene (op en top geweldig!). Groetjes, Josien
Bleghhhhhh, Miriam naar huis... ik kan er met mijn pet niet meer bij. Gordon had het er bij zijn commentaar helemaal bij het rechte eind: hoe harde zij roepen dat iemand slecht zingt, hoe meer er door van die hysterische grieten op gestemd wordt. Ik vind het onbegrijpelijk.... echt waar....
Josien, ik ben het ook helemaal met je eens! Gordon heeft wel gelijk als hij zegt dat de functie van de jury volkomen nutteloos is. Dat Neil nog geen noot zuiver kan zingen, lijkt bij alle 14-jarige bakvisjes niet uit te maken. Ik heb zo ook wel mijn favorieten (Nikki en Charlene), maar ik ga echt mijn zuurverdiende centjes niet aan SMS-kolder uitgeven. Maar het stemsysteem zou wel op de schop mogen. De manier van de X-factor, waarbij de jury beslist wie er uiteindelijk naar huis gaat, of de manier als in Fame Academy (werd een paar jaar geleden uitgezonden door de BBC) is dan toch iets eerlijker, denk ik. Bas was dan in ieder geval al lang naar huis gestuurd, vermoed ik (en ik vind persoonlijk Bas niet eens een lekker ding!).
Vind ik ook! Die Neil en Bas zingen allebei zo vals als het maar kan, bleek maar weer afgelopen keer. Komt gewoon doordat jonge meisjes het meest op zulke programma sms-en, en zo dus de jongens er in houden. Misschien dat zij uiterlijk belangrijker vinden dan stemgeluid... ook al vind ik zelf dat ze er allebei niet echt appetijtelijk uitzien...
Nathalie uit Idols 4, die grote kans maakt om een nieuw Nederlands popidool te worden waarvan 'posters boven bedjes' zullen hangen belazert de kijker. Mevrouw is namelijk al een gearriveerde artiest. Op YouTube zijn al diverse videoclips te vinden http://nl.youtube.com/results?search_query=makoma&search=Search en ook haar albums zijn al lang en breed te koop. Voor een platencontract hoeft Nathalie het dan ook niet te doen, sterker nog, ze staat al onder contract bij platenmaatschappij WestCoast Studios. In haar geboorteland Kongo is ze nog steeds een grote ster. Ook won ze in 2002 de 'African Music Award' voor beste nieuwkomer. Zes jaar geleden vluchtte Nathalie naar Duitsland om in Nederland te belanden. Of dit uitgroeit tot een rel moet worden afgewacht. Wel zal RTL een rel kunnen gebruiken, aangezien de kijkcijfers stagneren rond de miljoen kijkers.
Nu breekt mijn klomp?! Lijkt mij ook dat RTL4 dit 'moet' weten... Waarom doet ze dan in godsnaam mee met Idols?
Ik vind haar eerlijk gezegd niet eens echt goed... Afgelopen week vond ik dat zo duidelijk. Het eerste coupletje zong ze 'gewoon'. Het klonk voor geen meter. Alleen wanneer ze haar registers open kan trekken en van die 'dingetjes' er tussendoor mag zingen, trekt ze de aandacht. Ik blijf me maar hardop afvragen of ze niet enorm gaat tegenvallen op een hele cd. Groetjes, Josien
Dat denk ik ook, maar volgens mij geldt dat voor meerderen. Ik vind bijvoorbeeld Charlene een heerlijk jazzy stemgeluid hebben (ik houd van jazz), maar negen van de tien keer wordt met de idols-winnaar binnen een week een cd de grond uit gestampt (het liefst nog vol met covers) en dat is dan dat. Verder hoor je eigenlijk weinig meer van ze. Maar waarschijnlijk is het doel van Idols ook niet om een echte artiest voort te brengen. Desalniettemin vind ik het wel leuk om op zaterdagavond naar te kijken, hoor!
ik ben het daar absoluut niet mee eens.zeker als ze ook normaal zingt klinkt het echt super! zij is echt een topzangeres die het echt nog wel eens kan gaan maken hier of in amerika, zowel met een normale stem als met haar andere stem.