Idols 2007

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noukie, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Nathalie had nooit aan Idols mee moeten doen. Zo krijgt ze het Idols "stempel".
    Mijn favo is dus echt Nathalie, wat een wereld wijf!
    Ze had net als Roger (Intwine) Idols vroegtijdig moeten verlaten.
    Wie van de personen die Idols heeft gewonnen is nou echt "beroemd" geworden? Echt niemand hoor!

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    nouja ik zie eerlijk gezegd veel mensen terug van idols. Het is maar net waar je zoekt. Net als jij misschien roger van intwine vaker ziet, zien andere mensen andere idol-tjes.
    Zelf zie ik soms 2x in de maand Boris (momenteel niet zit in suriname). Mag graag naar een musical gaan, zie je Jamai. En ik vind persoonlijk dat ze het goed doen. Jamai zijn plekkie gevonden in het theater en Boris doet waar hij goed in is live optredens.

Vind nathalie ook erg goed. Dit is misschien haar opstapje. En Charlene vind ik goed.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja ze hebben er inderdaad leuke baantjes aan overgehouden ;) Maar zijn niet zo beroemd geworden als sommige winnaars in bv Amerika.

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha nee maar denk dat nederland daar beetje te 'nuchter' en klein voor is. Maar goed een Idool is ook eigenlijk altijd maar een bevlieging. Dat is even helemaal 'in' en na een tijdje helemaal 'uit'.

5. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ja duh, dat is toch niet te vergelijken met idols in nederland?

en je ziet best veel idols terug: jim, jamai, dewi en ron link in musicals, hind naar het songfestival, eentje in gtst, eentje in onm.... best een aardige opbrengst toch?

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja inderdaad, leuke baantjes ;)

Wat doet Dewi dan? Die zie ik nooit meer.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @Rachje20: Dat is misschien het juiste woord ja; Bevlieging. Toch jammer ... want er zaten echt super goede winnaars tussen.
    En of Nederland te nuchter is, ja denk ik ook wel. Maar te klein? Nee dat denk ik niet. Er zijn best veel Nederlandse artiesten die internationaal bekend zijn. Maar zo groot als Whitney of Mariah zal een Nederlandse artiest niet worden denk ik ;)

Maar goed. Ben benieuwd wie er Idols 2008 gaat winnen.

8. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dewi gaat in fame spelen geloof ik dus ook musicals

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dewi zit nu in ieder geval in de musical Hair. Vond ik van die lichting trouwens sowieso een hele goeie.

Ik vind inderdaad toch ook wel dat veel van de Idols-mensen toch wel goed terecht zijn gekomen. Bevlieging of niet... er zit wel enorm veel talent in Nederland!

10. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    oh ja was hair...vergiste me in de musical! :oops:

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bas eruit, en dan volgende week Neil nog. Dan houden we eindelijk weer mensen over die wel kunnen zingen en optreden.

Groet van Kiki

12. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Inderdaad Kiki! Die Tiffany mag er ook wel uit, poppetje!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Van mij mag Charlene winnen! Ze is geweldig, wàt een wereldstem heeft die meid. Het lijkt alsof ze het al jaren doet.. Nathalie is, natuurlijk, ook erg goed.. maar toch vind ik haar de laatste tijd wat overdreven doen.. Ze is amusant om naar te kijken.. Charlene (en ook Nikki) zijn gewoon prachtig om naar te kijken én te luisteren!

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oh ja.. Neill mag er voor mij uit: wat een ontiegelijke misselijk ventje.. bah!

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    als eerst mag het kleine poppetje eruit dan neill en dan die andere jonge weet niet meer hoe hij heet, ik bedoel die donkere jongen. volgens mij is hij homo. nathalie vind ik echt een topper en die met die neusring(die de afgelopen keer de uit was)vind ik ook super.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    We zijn weer begonnen! Pauline gaat lekker!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    eindelijk het poppetje eruit!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het niet erg dat ze er uit is. Nou nigel en neil nog, want die gaan ook niet winnen. Die nathalie kan dan misschien goed zingen, maar is echt haar zelf niet. Ze doet heel verlegen, maar ondertussen. Ik moet zeggen dat ik Pauline gisteren ook erg goed vond.

19. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik snap niet dat die Neill er nog niet uitligt, wat een sukkel zeg. Ik snap ook niet dat er zoveel meisjes op hem stemmen hahahaha!
    Misschien hou ik van de rijpere man! hihi

20. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Nou sorry hoor, maar nu breekt mijn klomp! Die vals zingende neil er nog in en pauline eruit! ik snap geen bal van het kiesgedrag van nederland. Vinde het erg onterecht!

Deel Deze Pagina