Idols 2007

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noukie, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh... je zou eens moeten weten hoe woest ik ben! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........

Willen die ouders alsjeblieft die gsm's van die pubermeiden afpakken volgende week!

Het is werkelijk ongelofelijk. Pauline... ik weet zeker dat je er komt. Je bent een rasartiest!

Groetjes,
    Josien

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Terecht dat gordon weg gelopen is! zou me ook belazert voelen als jurylid.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hij zou pas echt een statement maken als hij volgende week gewoon niet kwam, maar ja... dat zal hij van RTL wel niet mogen. Maar ik vind het meer dan terecht dat hij weggelopen is. Ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik.

Mijn voorstel: de jury voor 50% een stem in de uitslag...

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    wat een gedoe zeg, pauline was zeker niet 1 van mijn favouriten maar ze mocht er ook zeker nog niet uit!
    eerst die jongens eruit wat een gedoe zeg!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    belachelijk gewoon ik vond haar zeker bij de laatste 3 horen!

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vond het een leuke show gister, maar ik vind die truc met de krukken nu wel achterhaald.
    Elk jaar doen ze het wel een keertje, zit je peentjes te zweten op de kruk en dan als je hartslag bijna buiten elke tolerantie aan het bonken is, dan komt er zo'n schlemielerig lachje met het zinnetje erachteraan: Jullie zijn door...

Niet grappig meer, en dat Pauline eruit is vind ik ook niet grappig. Neil had er wel uit gemogen van mij (maar dat mag-ie elke week al van me ;) )

Groet van Kiki

7. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ja, ik snap ook niet dat Pauline er uit is gegaan.. van mij had ze er nog wel langer uit mogen blijven. Maar goed, ik kijk wel, maar stemmen doe ik dus niet. En ik denk toch dat iemand als Pauline het veelal van oudere stemmers (ugh! ouder, ik? :-D) moet hebben.

Nigel was gisteravond verrassend goed, dus Neil had van mij exit gemogen (en dat had ie van mij ook al veel en veel eerder gemogen!).

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    neil mag er van mij wel uit, ik vind hem niet geweldig zingen.
    Er zit niks extra's aan zijn stem.
    Erg jammer dat pauline eruit moest. Vond dat ze het erg goed deed.

Ben benieuwd hoe het zaterdag zal gaan :)

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Eindelijk gerechtigheid! Neil eindelijk eruit...

Wij hebben hier een feestje gestart met confetti, hoedjes en slingers. En natuurlijk een heuse polonaise ;)...

Groetjes,
    Josien

10. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Idd, eindelijk gerechtigheid! Zou het beltegoed van de bakvisjes op zijn ? :-D

Van mij mag Nathalie volgende week exit; ze was sowieso nooit mijn favoriet, maar ik vond haar vanavond en vorige week nou niet echt het niveau van bruiloftzangeres ontstijgen.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb gekeken alleen de uitslag niet. ik heb me echt geergert aan het eerste liedje van neill vreselijke schapenstem heeft ie! eindelijk is hij eruit. volgende week mag nigel eruit van mij al vind ik hem wel beter worden.

12. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    hoopte stieken dat nathalie er uit zou gaan. Word haar kunsje wel een beetje zat. Volgende week nigel eruit en de week erop nathalie. Nikki en Charlene in de finale!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mee eens!

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Maar die Nigel kan wel goed dansen :) (dat vind ik dan he)

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Eindelijk maar toch neil eruit! ikke blij!
    denk inderdaad dat nigel volgende week gaat.

charlene en nikki mogen van mij wel strijden in de finalen :)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    sjeeeeeezus wat was nathalie goed :confused:

17. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Nathalie hoort niet thuis in Idols vind ik, ze heeft al een paar cd's gemaakt en een contract in haar homecountry......ze moet anderen voor laten gaan, we weten nu wel dat ze zingen kan :rolleyes:

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zingen? Schreeuwen liever gezegd. Dat nummer van Tina Turner was volgens mij weggelopen uit de Soundmixshow. Ik dacht dat het erom ging dat iemand een eigen stijl zou ontwikkelen?

Nee.... onterecht naar mijn idee dat ze maar door blijft gaan. Ik had Nigel zelf nog wel een ronde meer gegund. Maar goed: Nikki en Charlene in de finale denk ik!

Groetjes,
    Josien

19. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik had Nigel eigenlijk ook nog wel een ronde gegund, ik vind Natalie ook niets.

Verbaasde me dat de jury bij haar tweede optreden zo lovend was; natuurlijk ging ze als een beest tekeer op het podium, maar vocaal klonk het op mijn tv in ieder geval verre van geweldig, ze was alle stemcontrole kwijt, leek het wel. De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen, dat haar eerste liedje van Shirley Bassey wel goed was.. maar ze is gewoon niet mijn ding.

Charlene vond ik ook niet echt geweldig vanavond, denkt dat zij volgende week aan de beurt is.

Nikki was top, dat zou de terechte winnaar zijn!

20. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    hèhè, eindelijk die saaie Nigel eruit.

Deel Deze Pagina