Oh... je zou eens moeten weten hoe woest ik ben! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... Willen die ouders alsjeblieft die gsm's van die pubermeiden afpakken volgende week! Het is werkelijk ongelofelijk. Pauline... ik weet zeker dat je er komt. Je bent een rasartiest! Groetjes, Josien
Hij zou pas echt een statement maken als hij volgende week gewoon niet kwam, maar ja... dat zal hij van RTL wel niet mogen. Maar ik vind het meer dan terecht dat hij weggelopen is. Ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik. Mijn voorstel: de jury voor 50% een stem in de uitslag...
wat een gedoe zeg, pauline was zeker niet 1 van mijn favouriten maar ze mocht er ook zeker nog niet uit! eerst die jongens eruit wat een gedoe zeg!
Ik vond het een leuke show gister, maar ik vind die truc met de krukken nu wel achterhaald. Elk jaar doen ze het wel een keertje, zit je peentjes te zweten op de kruk en dan als je hartslag bijna buiten elke tolerantie aan het bonken is, dan komt er zo'n schlemielerig lachje met het zinnetje erachteraan: Jullie zijn door... Niet grappig meer, en dat Pauline eruit is vind ik ook niet grappig. Neil had er wel uit gemogen van mij (maar dat mag-ie elke week al van me ) Groet van Kiki
Ja, ik snap ook niet dat Pauline er uit is gegaan.. van mij had ze er nog wel langer uit mogen blijven. Maar goed, ik kijk wel, maar stemmen doe ik dus niet. En ik denk toch dat iemand als Pauline het veelal van oudere stemmers (ugh! ouder, ik? :-D) moet hebben. Nigel was gisteravond verrassend goed, dus Neil had van mij exit gemogen (en dat had ie van mij ook al veel en veel eerder gemogen!).
neil mag er van mij wel uit, ik vind hem niet geweldig zingen. Er zit niks extra's aan zijn stem. Erg jammer dat pauline eruit moest. Vond dat ze het erg goed deed. Ben benieuwd hoe het zaterdag zal gaan
Eindelijk gerechtigheid! Neil eindelijk eruit... Wij hebben hier een feestje gestart met confetti, hoedjes en slingers. En natuurlijk een heuse polonaise ... Groetjes, Josien
Idd, eindelijk gerechtigheid! Zou het beltegoed van de bakvisjes op zijn ? :-D Van mij mag Nathalie volgende week exit; ze was sowieso nooit mijn favoriet, maar ik vond haar vanavond en vorige week nou niet echt het niveau van bruiloftzangeres ontstijgen.
ik heb gekeken alleen de uitslag niet. ik heb me echt geergert aan het eerste liedje van neill vreselijke schapenstem heeft ie! eindelijk is hij eruit. volgende week mag nigel eruit van mij al vind ik hem wel beter worden.
hoopte stieken dat nathalie er uit zou gaan. Word haar kunsje wel een beetje zat. Volgende week nigel eruit en de week erop nathalie. Nikki en Charlene in de finale!
Eindelijk maar toch neil eruit! ikke blij! denk inderdaad dat nigel volgende week gaat. charlene en nikki mogen van mij wel strijden in de finalen
Nathalie hoort niet thuis in Idols vind ik, ze heeft al een paar cd's gemaakt en een contract in haar homecountry......ze moet anderen voor laten gaan, we weten nu wel dat ze zingen kan
Zingen? Schreeuwen liever gezegd. Dat nummer van Tina Turner was volgens mij weggelopen uit de Soundmixshow. Ik dacht dat het erom ging dat iemand een eigen stijl zou ontwikkelen? Nee.... onterecht naar mijn idee dat ze maar door blijft gaan. Ik had Nigel zelf nog wel een ronde meer gegund. Maar goed: Nikki en Charlene in de finale denk ik! Groetjes, Josien
Ik had Nigel eigenlijk ook nog wel een ronde gegund, ik vind Natalie ook niets. Verbaasde me dat de jury bij haar tweede optreden zo lovend was; natuurlijk ging ze als een beest tekeer op het podium, maar vocaal klonk het op mijn tv in ieder geval verre van geweldig, ze was alle stemcontrole kwijt, leek het wel. De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen, dat haar eerste liedje van Shirley Bassey wel goed was.. maar ze is gewoon niet mijn ding. Charlene vond ik ook niet echt geweldig vanavond, denkt dat zij volgende week aan de beurt is. Nikki was top, dat zou de terechte winnaar zijn!