Josien ben het helemaal met je eens! Elke keer dat zelfde kunstje weer van nathalie..heb het nu wel gezien eigenlijk. Nikki vind ik de beste.
ik vind nikki ook de beste! denk dat charlene ook wel een goede kans maakt. nathalie is niet mijn favoriet, imiteerd de originele zanger teveel en laat te weinig van haar zelf horen!
Ik denk dat Nikkie en Nathalie na de finale gaan. Waarom, omdat ik vind dat zij de meeste kans maken om door te breken in het buitenland, en een echte idol kunnen worden. Bij Charlene heb ik dat minder, niet dat ze niet goed is, die meid zingt supr, maar ze ligt meer in de lijn van de vorige idols zoals maud, dewi ed. Nathalie kan zo de opvolgster van Tina Turner worden, ze imiteerd haar idd erg, maar als dat de kassa's laat rinkelen waarom niet zullen de jury leden denken. Maar toch hoop ik dat Nikkie wint. Die meid is gewoon super. Wat een stem.
Allemaal stemmen op Nikki! Ik vind Natalie echt niks. Steeds hetzelfde, dat blèren op 't podium, en zo nep liefjes in de microfoon praten, ik geloof d'r niks van, haha Dat optreden waar ze dat liedje van Tina Turner deed: ze zong niet! Ze schreeuwde en schudde een heleboel, maar liet, mijns inziens, niets horen van zangkunsten ofzo... Maar ja, ze zal wel winnen, want mijn favorieten eindigen altijd 3e of 2e, haha! (Dewi, Maud, Floortje ) Charlene is ook leuk en goed, maar nog een beetje te saai. Ach, van mij mag OF Nikki OF Charlene winnen, zolang het Natalie maar niet wordt. Ik ben benieuwd!
Ohhh ehhh wist niet dat er al een topic was.....mijn steken in mijn buik, rommelende darmen en duizelingen kunnen me wat........het komende anderhalf uur ..........niemand hoeft er voor me uit maar als ik moet kiezen Natalie........maar ben ook bang voor charlene
Ik hoop Nathalie. Vind haar te gemaakt en te hetzelfde. Charlene vind ik ook niks, maar als ik moet kiezen zeg ik Nathalie eruit. Nikkie gaat zowieso winnen denk ik. Groetjes, Elvira
ben het met je eens elvira! zo te zien hier zijn meer meiden nathalie wel een beetje zat..we zullen het zien!
Verschrikkelijk.... Nathalie door. Wat een blamage. Maar goed, extra grote kansen voor Nikki denk ik. Wel balen voor Charlene!
Nou dan ben ik waarschijnlijk echt de enige die nathalee de absolute beste vind! Maar goed ieder z'n mening he.
Ik heb de show niet gezien vanavond, maar op basis van de afgelopen weken had Nathalie wat mij betreft exit gemogen... maar goed, wie ben ik :-D De uitslag heb ik overigens wel gezien en 1 ding moet me echt van het hart: wat is Wendy van Dijk on-ge-loof-lijk irritant! Ze is volgens mij totaal ongeschikt als presentatrice van dit soort grootschalige show; ik vond het bij de uitslag bij vlagen gewoon echt tenenkrommend! Moest ik ef kwijt
Hier was nathalie in het begin ook favoriet. Maar op een gegeven moment is het allemaal hetzelfde en begint haar stem en haar overdrevenheid te irriteren. Nikki vond ik in het begin niet opvallen, maar die wordt echt met de week beter. Daarom sinds een week of 4 is hier nikki favoriet.
Ik vind nog steeds Nathalie de topper! Misschien is het juist wel beter dat ze steeds dezelfde dingen doet, blijft het herkenbaar. Als ze elke keer weer een ander "ding" doet, haken de fans volgens mij ook snel af. Troewens, het was een topshow gister, van alle 3 de halve finalisten. Het is net alsof het niveau elke idols weer groter wordt. Groet van Kiki
Ja maf hè... ik vraag me ieder jaar weer af waar ze dat talent nu weer ineens opgediept hebben. Onbegrijpelijk, zoveel talent in Nederland!
Jammer , charlene eruit! vond dat ze het erg goed heeft gedaan. had liever gezien dat nathalie eruit ging. Nikki gaat winnen! (hoop ik)