Idols 2007

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noukie, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Josien ben het helemaal met je eens!
    Elke keer dat zelfde kunstje weer van nathalie..heb het nu wel gezien eigenlijk.
    Nikki vind ik de beste.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik vind nikki ook de beste!
    denk dat charlene ook wel een goede kans maakt.

nathalie is niet mijn favoriet, imiteerd de originele zanger teveel en laat te weinig van haar zelf horen!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn drie toppers ik hoopte al dat hun zouden over blijven.

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik denk dat Nikkie en Nathalie na de finale gaan. Waarom, omdat ik vind dat zij de meeste kans maken om door te breken in het buitenland, en een echte idol kunnen worden. Bij Charlene heb ik dat minder, niet dat ze niet goed is, die meid zingt supr, maar ze ligt meer in de lijn van de vorige idols zoals maud, dewi ed.

Nathalie kan zo de opvolgster van Tina Turner worden, ze imiteerd haar idd erg, maar als dat de kassa's laat rinkelen waarom niet zullen de jury leden denken.

Maar toch hoop ik dat Nikkie wint. Die meid is gewoon super. Wat een stem.

5. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Allemaal stemmen op Nikki!
    ;)

Ik vind Natalie echt niks. Steeds hetzelfde, dat blèren op 't podium, en zo nep liefjes in de microfoon praten, ik geloof d'r niks van, haha
    Dat optreden waar ze dat liedje van Tina Turner deed: ze zong niet! Ze schreeuwde en schudde een heleboel, maar liet, mijns inziens, niets horen van zangkunsten ofzo...
    Maar ja, ze zal wel winnen, want mijn favorieten eindigen altijd 3e of 2e, haha! (Dewi, Maud, Floortje :rolleyes:)

Charlene is ook leuk en goed, maar nog een beetje te saai. Ach, van mij mag OF Nikki OF Charlene winnen, zolang het Natalie maar niet wordt. :)
    Ik ben benieuwd!

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    en wie gaat er vanavond uit?

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nathalie!!!! (hoop ik... ;))

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hoop t ook.. ! en toch vrees ik voor Charlene..

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh ehhh wist niet dat er al een topic was.....mijn steken in mijn buik, rommelende darmen en duizelingen kunnen me wat........het komende anderhalf uur :D ..........niemand hoeft er voor me uit maar als ik moet kiezen Natalie........maar ben ook bang voor charlene

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik hoop Nathalie. Vind haar te gemaakt en te hetzelfde. Charlene vind ik ook niks, maar als ik moet kiezen zeg ik Nathalie eruit.

Nikkie gaat zowieso winnen denk ik.

Groetjes,
    Elvira

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ben het met je eens elvira!
    zo te zien hier zijn meer meiden nathalie wel een beetje zat..we zullen het zien!

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Verschrikkelijk.... Nathalie door. Wat een blamage. Maar goed, extra grote kansen voor Nikki denk ik. Wel balen voor Charlene!

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nou dan ben ik waarschijnlijk echt de enige die nathalee de absolute beste vind! Maar goed ieder z'n mening he. ;)

14. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb de show niet gezien vanavond, maar op basis van de afgelopen weken had Nathalie wat mij betreft exit gemogen... maar goed, wie ben ik :-D

De uitslag heb ik overigens wel gezien en 1 ding moet me echt van het hart: wat is Wendy van Dijk on-ge-loof-lijk irritant! Ze is volgens mij totaal ongeschikt als presentatrice van dit soort grootschalige show; ik vond het bij de uitslag bij vlagen gewoon echt tenenkrommend! Moest ik ef kwijt :D

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee hoor ik ben het helemaal met jou eens! :thumup:

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier was nathalie in het begin ook favoriet. Maar op een gegeven moment is het allemaal hetzelfde en begint haar stem en haar overdrevenheid te irriteren.
    Nikki vond ik in het begin niet opvallen, maar die wordt echt met de week beter. Daarom sinds een week of 4 is hier nikki favoriet.

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vind nog steeds Nathalie de topper!

Misschien is het juist wel beter dat ze steeds dezelfde dingen doet, blijft het herkenbaar. Als ze elke keer weer een ander "ding" doet, haken de fans volgens mij ook snel af.
    Troewens, het was een topshow gister, van alle 3 de halve finalisten. Het is net alsof het niveau elke idols weer groter wordt.

Groet van Kiki

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ja maf hè... ik vraag me ieder jaar weer af waar ze dat talent nu weer ineens opgediept hebben. Onbegrijpelijk, zoveel talent in Nederland!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jammer , charlene eruit!
    vond dat ze het erg goed heeft gedaan.
    had liever gezien dat nathalie eruit ging.

Nikki gaat winnen! (hoop ik)

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier nog een fan van Nathalie. Al vind ik Nikki ook erg goed!

Deel Deze Pagina