verrassing

Discussie in 'De lounge' gestart door joella, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi dames

    Ik heb gister zo een leuke verrassing gehad :D
    mijn moeder had gister middag gebelt of ik s'avonds ff langs wou komen om haar met iets te helpen.
    Nou ik er om half acht heen kom ik binnen hangen er allemaal roze ballonetjes en slingers en beschuit met muisjes en zit de kamer vol met allemaal vrienden en familie (alleen de vrouwen dan)
    Roepen ze allemaal SUPRISE!!
    Me moeder had dus een babyfeestje voor me georganiseerd in Amerika doen ze dat ook altijd daar heet het een babyshower.
    Het feestje is alleen voor vrouwen dus me vriend was er niet bij maar die wist er wel vanaf want hij moest zorgen dat me moeder alle adressen en telefoon nummers van me vrienden kon achterhalen en aan haar geven.
    Ik was zo verasd iedereen had een kadootje bij zich voor de aankomende baby ik heb heel veel kleertjes en andere bruikbare spulletjes gekregen.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een babyfeestje gekeregen dat was toen ook zo een verassing:)
    Bij ons in de familie is dit namelijk een traditie.
    Heeft een van jullie wel eens zo een feestje gehad want het is eigenlijk amerikaans

    groetjes joella ;)
     
  2. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hallo Joelle,

    Wat leuk dat ze dit voor je gedaan hebben.

    Zo'n feestje hebben we bij de jongens niet gehad en denk ook niet dat we dat nu wel krijgen.
    Mijn schoonmoeder is niet amerikaans maar is daar wel opgegroeid. Ik zal eens vragen of zij het kent.

    Groetjes Diane
     
  3. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    klinkt wel onwijs gezellig!
    en je hebt er natuurlijk ook iets aan!
    ik zal het eens met mijn moeder over hebben, wie weet komt die hint wel over, haha!
     
  4. Noebie

    Noebie Actief lid

    21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Wat gigantisch lief van je moeder zeg! Ik heb nog geen kinderen dus heb ook nooit een babyshower gekregen maar heb er wel heel veel georganiseerd voor vriendinnen. En dan zowel mixed als alleen vrouwen. Ik doe er altijd spelletjes bij zoals Taboe, waarbij alle gasten worden verboden om het woord baby te zeggen. Ze krijgen dan van te voren een ketting met zo'n klein plastic speentje eraan en als je erop word betrapt het woord baby te zeggen dan word je speen afgepakt. De persoon met de meeste speentjes krijgt dan aan het einde van de shower een kadootje. Ook is het leuk om tijdens een mixed babyshower de mannen appelsap ofzo te laten drinken uit een babyfles met een luier aan :) De man die als eerste zijn flesje leeg heeft en netjes een boertje laat krijgt een dootie! Dat zorgt echt voor hele komische momenten. Ja, ik hoop echt dat ik later ook 1 van de gelukkigen mag zijn die een babyshower krijgt.
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dat klink allemaal wel erg leuk!!! denk niet dat ik zo'n feestje krijg, want in mijn familie en schoonfamilie kennen ze dat niet. Lijkt me wel heel erg leuk!
     
  6. evy

    evy Lid

    20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Wat leuk zeg hmmmmm misschien ga ik maar hints geven over babyshowers anders zit het er voor mij ook niet in helaas,maar vind het heeeeeeeeel leuk voor je
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    goh wat leuk wel hebben we kraamfeest teminste dat kom al meer in hier
    ikzelf heb hem niet gehad en ook niet ergens meegemaakt nog
    maar al die buitenlandse feestje waaien langzamerhand over naar nederland dus wie weet :) wordt het hier ook wel een gewoonte

    gr debbie
     
  8. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik moet m nog krijgen alleen hier in de states in california dan mogen wel mannen komen als ze familie zijn..... ik ben benieuwd wanneer mn man het gepland heeft....
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Leuk zeg , zo een babyfeest :)
    zag net al iemand die had getikt dat ze het niet kreeg ws omdat niemand het in haar omgeving kent .
    Nou , dan organiseer je het toch zelf :)
    Lijkt mij in elk geval ontzettend leuk .
    Heb het met mijn beide meiden niet gehad , misschien strakjes ;)

    Groetjes Joyce
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb dat ook niet gehad, wel leuk dat je moeder dat geregeld heeft!
     
  11. Niet meer actief

    wat een leuke verassing zeg
     
  12. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Lijkt me ook helemaal geweldig. Maar bij ons hebben ze ook nog nooit zoiets gedaan, dus dan zou het vreemd wezen dat het bij mij wel gebeurd en toen mijn schoonzusjes zwanger waren toen niet.

    Maar wel helemaal geweldig zeg.

    Elina
     
  13. anna26

    anna26 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    ben wel eens bij een babyshower in the usa
    aanwezig geweest.
    maar dat is echt heel erg leuk hoor
    en iemand moet gewoon een traditie gaan maken he
    heb nu ff geen vriendinnen die zwanger zijn maar wie weet bij de volgende
    kan ik het ook wel eens doen
    super gezellig

    ps misschien ben ik wel de volgende
     

Deel Deze Pagina