Idool

Discussie in 'De lounge' gestart door Krissie85, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Heb jij een idool?
    Hoe ver ga jij als fan?
    Wat vindt jouw partner ervan??

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ik zal maar zelf beginnen hahaha
    Heel saai. Ik ben geen fan van iemand.. niet sinds mijn puberteit...
    Heb wel favoriete muziek maar zou echt mn geld er niet aan uitgeven (vind het altijd duurder dan ik het waard vind) om naar een concert oid te gaan....

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Uhh nee niet echt.

Ik ben wel enorme fan van Anouk en Racoon.
    Hoe ver ik ga? Ik ga naar veel concerten meer niet eigenlijk.

Maar mijn idolen zijn het niet.

Mijn moeder dat is mijn idool :p

4. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik niet, mijn vrouw wel. Die is helemaal fan (zeg rustig geobsedeerd) van de Zweedse zangeres Carola en ik grap wel eens dat ze als ze de kans had gekregen met Carola was getrouwd ipv met mij ;).

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    idool, idool, nee die heb ik niet. wel vind ik bepaalde zangers goed maar niet zo dat ik hun muziek elke dag draai. meer bij bepaalde momenten enzo. bv frank boeijen heeft heel goede liedjes en ben vorig jaar naar concert van hem geweest. zelfde als bv boudewijn de groot. ( avond) maar zo ook heeft bv guus Meeuwis mooie liedjes al vind ik dat hij waardeloos zingt live.

vroeger was ik heel erg fan van de backstreet boys. naar concerten gaan en alles ervan sparen

6. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik ben fan van mijn dochter! Al mijn geld gaat naar haar op moment Hahaha.

Mag van mijn man ook niks meer kopen aan kleding.

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Idool, nee! Fan, ja!
    Sowieso van dat kleintje van ons, momenteel draait daar alles om.

Maar doorvoor waren het bepaalde bands. Onze verlovingsringen waren merchandise van onze favoband (draag 'm nog altijd).
    Onze openingsdans was overigens ook van een favorite metalband die we een paar maanden later in het echt hebben bedankt, ze speelden namelijk dat nummer live.
    Maar nu even geen concerten, overigens wel een CD in de pre-order en die komt pas begin april!

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik ben een fan van Beyonce maar meer dan haar nummers downloaden en zumba erop doen gaat het niet.

Verder ben ik een grote fan van mijn gezin en daar steek ik alle moeite en tijd in die ik beschikbaar heb haha

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja, ik heb wel een idool, al is het de laatste jaren wel iets minder.
    Mijn idool is Prince.
    Toen ik mijn man leerde kennen vond hij het maar niks. Totdat hij een keer mee ging naar een concert.
    De shows die hij weggeeft...echt heel spectaculair.
    Mijn man is helemaal fan van Metallica..

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik ben fan van wat fitnessmodels.

11. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Meh... Ik ben eigenlijk alleen fan van fictieve personen. Eventuele bijbehorende acteurs (m/v) vind ik dan vaak aantrekkelijk, en heel soms leuk als persoon, dan volg ik hen op Twitter. Maar echt fan? Alleen van de personages eigenlijk.

#draadjelos

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik kan artiesten wel heel goed vinden, maar idool.. Nee. Het zijn gewoon mensen die hun beroep uitoefenen. Ik kick ook niet op bn-ers tegenkomen zoals sommigen.. Zij moeten toch ook gewoon hun boodschappen doen of kinderen naar school brengen?

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik ben gek op Marco Borsato en Nick en Simon, maar kan naar heel veel muziek luisteren

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, ik heb alleen gezonde voorkeuren! :D
    Verder droom ik stiekem van personages uit sommige films, maar dan meer vanwege het karakter dan het uiterlijk. Ik vind bijvoorbeeld Jack Sparrow wel 'leuk', maar zonder die rol/make up/karakter heb je gewoon 'slechts' Johnny Depp; en daar vind ik dan weer niks aan. Nou ja, dat maar dan met 50 andere mensen.

Verder had ik een aantal idolen, maar volg ik ze niet meer (zo goed). Ik denk dat ik te oud geworden ben. En ik ben mama geworden natuurlijk; dus idolaat van mijn eigen mooiste kind!

15. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben fan van Coldplay. :) Maar niet dat ik de muziek altijd, ieder moment en overal luister. Wel ben ik naar veel concerten geweest, maar ook van andere artiesten.

16. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Toen ik klein was, was ik echt fan van de Spice girls:p.
    Ik verzamelde lolly's om vervolgens de verpakkingen in te lijsten, ik "vrat" alleen maar Spice girls kauwgom vanwege die stickers, en ik liep zelfs op van die achterlijk hoge Spice girls schoenen rond:p:D.

17. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    wat vind je van jodie marsh
    even interesse vind het zo knap van dr dat ze zon doel had :D
    sommige fotoos van dr zijn om te kwijlen namelijk

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik haar helemaal niets:)

Dit is meer mijn ding

19. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    wauwie :D
    tja dat kun je ook niet met jodi vergelijken :p is veeeeeeel mooier :D

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

als ik daar toch eens bij in de buurt zou kunnen komen :D dan ben ik een rijk mens

Deel Deze Pagina