Hoi allemaal, Ik gebruik voor het eerst ovulatie testen. Ben 28 mei ongesteld geworden, heb een onregelmatige cyclus. Daarom nu afgelopen zondag begonnen met testen, gelijk een duidelijke streep maar nog niet even donker als de controle streep, gister en vandaag hetzelfde verhaal. Komt mijn eisprong er dan aan en Wanneer kan ik mijn eisprong dan verwachten? En als je eisprong al is geweest blijft de ovu. test dan nog streepjes geven? want ik had het idee dat het streepje van vandaag lichter was. Gisteren voelde ik ook buikpijn alsof ik ongesteld moest worden dus het kan inderdaad kloppen dat ik toen mijn eisprong had. Ik was er blij mee want met een onregelmatige cyclus had ik niet verwacht om binnen 14 dagen al een streep te hebben. Ik probeer een foto te plaatsen maar weet niet of t lukt Groetjes!
Je krijgt idd altijd een streepje. Gewoon doortesten, als het goed is word hij vanzelf positief. Let er op dat je 2 uren niet tot weinig drinkt, niet testen met ochtendurine en bij voorkeur tussen 10:00 en 20:00 uur testen. Ik heb dat ook weleens dat de test de ene dag wat lichter is dan de andere dag. Heeft misschien met de concentratie te maken van je urine. Succes!
Oja, je test van vandaag komt toch wel heel dichtbij positief zo op je foto. Lijkt mij dat dit niet lang gaat duren!
Je blijft altijd een lichte streep houde die van vandaag komt erg in de buurt van een positieve! morgen ochtend nog eens testen. Als je piek eraan komt is het verstandig om 2 keer per dag te testen om hem niet te missen. Welke testen zijn dit?
Van de etos! Bedankt voor de info! Dus ook al is je eisprong er nog lang niet of als je helemaal geen eisprong heb dan krijg je nog een 2e streepje? Ik was al blij met die streepjes maar dat betekend dus nog niets!? Nou morgen nog eens testen en hopen op een positieve zw. test!!