Testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Manine, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Sinds ik ben gaan lezen over zwangerschap en zwanger worden ben ik er g vaak de test van de kv (kruitvat ) tegen gekomen. En dan ook erg vaak bijna in de vorm van een werkwoord :p 'kv2v5. Nou goed alle gekheid op op een stokje.

Wij hebben alvast testen gehaald, van de kv 2 in 1 verpakking, maar dan niet de kv2v5. Die wij hebben gehaald was 7 euro? Of in ieder geval niet hoger dan 10 euro.
    De testen liggen er nog en ik kan er pas wat over zeggen als het tijd is om te testen.

Maar nu mijn vraag? Zijn de testen die ik heb minder goed? Minder gevoelig? Of puur een prijs kwestie. ( handig om te weten voor het moment bij mij aan breekt dat door enthousiasme niet meer kan wachten om te testen :D)

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik vindt de kv 2 voor 5 beter meer gevoelig de plus test heb ik heel vaak pennestreepjes op gehad maar een vriendin van mij heeft wel een knal test daar mee gehad

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ook goedemorgen!

Die wat jij hebt zijn dat de plus testen??
    Plustesten geven vaak een onduidelijk resultaat, tenminste als je vroeg test. Pennenstreepjes (dus negatief) zorgen vaak voor verwarring. En ze zijn niet zo gevoelig als de 2v5.
    Ik heb ze wel gebruik bij mijn laatste zwangerschap vanaf nod en toen vond ik ze heel duidelijk, maar dat was dus echt vanaf nod pas.

Maar geheel eerlijk: de 2v5 is tegenwoordig ook helaas niet meer wat ze waren al heb ik er nog geen klachten over. De test laat steeds meer rare dingen zien van scheve streepjes, indrogers etc etc etc.
    Ik denk dat het een kwestie is van gewoon proberen, misschien dat die wat je nu hebt gekocht heel goed bij jouw lichaam werken.

Hoop dat je een positief resultaat mag krijgen!!

4. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik heb slechte ervaringen met de kruidvat plus testen.
    De eerste was een pennestreepje, de 2e een duidelijke blazuwe lijn, maar ondertussen waren alle andere testen die ik toen deed zo omo-wit als het maar kon.
    Dus ze geven vals positief, wat veel verwarring kan geven.

Maar uiteraard zijn ze soms ook wel goed. :)

Deel Deze Pagina