Ten eerste, iedereen gelukkig nieuwjaar! Hier besloot madam om 7u de dag te beginnen, gaap. Had haar vannacht een klein flesje melk gegeven, voor het eerst in maaaanden,in de hoop dat ze later dan 8u wakker zou worden, dit is de laatste tijd gebruikelijk. Maar helaas,hoop niet dat dit haar nieuwe voornemen is. Hoe laat begon jullie dag?
hahaha nou de kleine van ons trakteerde ons om 06.00 met een poepluier. Daarna ook klaar wakker (dit is overigens normale tijd voor haar hoor, dus hadden er wel rekening mee gehouden)
6.45 vond mevrouw een mooie tijd ... Gaaaaaaaaap ... Vergezeld met een onwelriekend kadootje in de luier en gepaard met een grote glimlach .... Daar wordt je toch in 1 klap wakker van ?
Hier kwam meneer om 3.45 . Lag ik net een uurtje te slapen. Daarna wel tot 8.30 maar ik kan nog wel uren slapen.
Om half 6 vond onze kleine boef het wel genoeg geweesr. Nog even geprobeerd om hem flesje te geven en nog terug te leggen maar helaas! Hij wilde blijkbaar zo veel mogelijk meepakken van de eerste dag van t nieuwe jaar ...
Hier is de dag nog niet begonnen Dochterlief ligt nog heerlijk te snurken en mama dus even lekker met ontbijt en tablet in bed! Heerlijk begin van het nieuwe jaar! Haar kennende kan ze ook zo tot 10:00 uur uitslapen (net 2 jaar).
Om 8.15. Best netjes, maar wij konden nog wel uren slapen haha. Vanmiddag een gezamenlijk middagdutje denk ik
Aller eerst gelukkig nieuwjaar allemaal. mijn dochter werd gister om 16u wakker en besloot om 02:30 te slapen en om 08:30 werd ze wakker. Opzich laat maar veels te kort voor een dreumes.
Iedereen een gelukkig nieuw jaar! Onze dochter begon om kwart voor 9 op ons te timmeren om ons wakker te krijgen. Hele nette tijd
Hier met een zieke dreumes van 02.00 tot 04.00 uur in de weer geweest, spugen en daarna niet meer willen slapen helaas. Ik wilde net naar bed gaan om 02.00 uur maar dat werd dus pas om 04.00 en de oudste was wakker om 07.15 uur (die hadden we om 20.30 naar bed gedaan ipv 19.00 maar dat heeft dus niet geholpen). Vannacht dus maar 3 uurtjes geslapen. Met dreumes gaat alles weer prima gelukkig.
De beste wensen! Onze dochter heeft tot 7.45 geslapen. Vl was er al uit om 6.45 dus hij heeft dl uit bed gehaald en kon ik nog lekker ff blijven liggen.
Om 7.15 was dreumes wakker, maar wekker van man ging half uur eerder.. Helaas had hij weinig zijn om op te staan, dus had ik al een half uur naar die wekker mogen luisteren.. Grr!!
Dochterlief is om 21.00 uur haar bed in gegaan en hebben haar om 9 uur vanmorgen maar eens wakker gemaakt.. Anders had ze er zo nog minimaal een uur achteraan geplakt denk ik.
pff hier ook om 7.45 al... maar die het nog bijna een uur in bed liggen kletsen en toen was t toch echt " klaar" riep hij!
Hier de eerste keer om 06:15 uur toen heb ik hem héél erg lief gevraagd of papa en mama nog heel even mochten slapen en hij ook nog even lief ging slapen. Uiteindelijk werd hij om 08:15 uur voor de 2e keer wakker