Ik wel hoor, ik werk op een kdv. Kan je moeilijk een jurkje aan als het heel warm is. Niet iedereen heeft een kantoorbaan.
Hangt een beetje van je baan af denk ik. Hier is het iig not done, maar kan me voorstelen dat het (zoals hierboven is genoemd) op een kdv geen probleem is.
Ik heb dat juist met de kinderen! Het lijkt wel of iedereen om mij heen hier perfect op voorbereid is behalve wij. Ik heb nog helemaal geen zomerschoenen voor ze of zomerjassen. Hier dragen ze nog laarzen en winterjassen. Andere zie je meteen met de nieuwste sneakers, kleding en jassen buiten. Ik heb daar wat meer de tijd voor nodig.
Zoals ik het plaatje zie zijn het joggingbroek achtige dingen? Dat vind ik ook niet voor buiten de deur. Maar als ik op straat en op school rondkijk dan delen veel mensen mijn mening niet
Nouja als advocaat ofzo zou ik het niet aan doen maar dan draag je ook geen spijkerbroek. Maar bij een baan waarbij je gewoon je eigen kleding aan mag en niet op sjiek hoeft zou ik dit gewoon dragen ja. En bij mijjn baan als huisvrouw is het ook geaccepteerd
Ik vind zulke broeken echt prima kunnen bij een baan waar je ook kunt spijkerbroek kunt dragen inderdaad. Zeker als je het leuk combineert. Kijk, zo'n broek combineren met je afgetrapte sneakers en een slobbertrui, tja, dan vind ik het inderdaad net een joggingbroek. Maar met een gaaf schoentje, leuke top en mooi vestje, tja, dan kan het prima. Wat mij betreft.