Hier ben ik het mee eens! Ik "mankeerde" niks! Was "gewoon" deed goed mee op school etc etc. Niemand die ooit zei joh Jeem volgens mij heb je dit of dat.. Tot ik vorig jaar na mn pnd in de molen terecht kwam.. Nou ik schrok er zelf van wat er allemaal uit kwam
nou idd !! tot voor kort was er niks aan de hand !! na mijn depressie kreeg ik nog steeds geen grip op mij zelf en nou ook in de molen adhd met weet ik nog wat anders
Huh? Zo bedoel ik het niet.. Ik bedoelde dat de maatschappij veranderd.. Waarin burgers steeds meer een nummer dan een persoon zijn, en dat een nadeel kan zijn voor iemands gemoedstoestand Geloof me, ik ben burger en kom ook van ver..
Oke,ik wil geen reclame maken voor mezelf maar ook steeds meer mensen worden door teken gebeten,niet serieus genomen en ontwikkelen psychische stoornissen soms. (Dat doet die ziekte) Qua lager of hoger opgeleiden geloof ik zelf niet dat er veel verschil in zit. Iemand met een goede baan kan ook een burn out krijgen.
Ja hoor zeker weten! Omdat mensen niet serieus worden genomen, ge of misbruikt worden, er veeeeeelste veel op iemand schouders terecht komt, men geen rekening houdt met hetgeen iemand wel of niet aankan, verwacht wordt vanalles! Of dat nou in privé of werksfeer is.. Mensen moeten steeds meer!
heb een goede opleiding, goede baan, en goed inkomen maar toch een psychische aandoening ( angststoornis )
Ik begrijp wel dat ze meer risico lopen. Lager opgeleide mensen met een lager inkomen zullen meer op hun geld moeten letten en zullen minder overhouden voor ontspanning oid. Daarbij vind ik dat de maatschappij in zijn algemeenheid te veel eisen stelt aan zichzelf en aan elkaar. We gaan er maar vanuit dat alles maar kan en moet kunnen. We moeten accepteren dat we niet alles kunnen doen wat we willen, daarbij heb ik het niet eens over financiële dingen, maar ook qua rust nemen.
Dan maken ze meer kans op een depressie. Dat is heel wat anders dan een psychische aandoening oid. Een psychische aandoening ( idd bah wat een naar woord ) Kan iedereen krijgen daar het vaak aangeboren is.