Ik had 2 hele schattige kussentjes besteld op Actiespullen.nl van het merk Babette Harms. Die maakt hele leuke kinderlijke tekeningen. Ik heb 2 kussentjes gekocht en dit koste in totaal 15.93 euro. Nu heb ik ze gekregen en de staat waarin ze verkeren is echt belabberd De kussentjes bestaan uit 2 lapjes katoen op elkaar genaaid, zéér lelijk afgeknipt en vulmateriaal ertussen. De stof is onwijs rafelig, en als je eraan trekt ontstaat er een nieuwe rafel (zo kan je dus blijven trekken tot je kussentje op is ) Gemaild naar de site (actiespullen.nl) en die zeggen doorleuk dat deze manier van vastnaaien e.d. het handelsmerk is van Babette Harms. Ik mag ze terugsturen, maar dan kost me dit wel 6.75 euro pakketkosten. (Ik had 15 euro betaald!!) Ik vind het echt belachelijk dat ze me afschepen met de opmerking: "de rafelige randjes zijn onderdeel van de uitstraling van het merk Babette". Dit zijn kussentjes voor een kinderkamertje, en wat nou als de kleine die losse rafeltjes in zijn mondje doet Ik heb deze vraag ook neergelegd op de Facebook pagina van Babette Harms maar ik krijg gewoon geen reactie :S Zie fotos. Ik ben echt boos. :S Iemand ervaring met dit merk of met deze kussentjes?
Er staan er ineens heel veel op marktplaats, terwijl dat voor die actie van Actiespullen niet zo was... ⥠4 Babette kussens - Woonaccessoires | Kussens - Marktplaats.nl
Tja ik denk eigenlijk wel dat het zo een beetje hoort ben ik bang. En het is natuurlijk niet 1 of andere speciale babydeken of speelgoed wat beveiligd is voor kleine kinderen, denk dat je dat zelf gewoon in de gaten moet houden.
Hoi hoi, Weet je zeker dat het geen nepperds zijn??? Zo niet vind ik het echt ontzettend slechte kwaliteit...of gewoon super verkeerde stof! op internet zien de kussentjes er niet uit alsof ze zo rafelen. Ik denk alleen dat je er niet veel meer aan kan doen...
Ja dat gevoel heb ik nu dus ook, dat het zo hoort. Alle 2dehands kussentjes op marktplaats zien er precies hetzelfde uit. Snap die "afwerking" echt niet.. idd zelf maar even aan de slag met een naaimachine want ik vind t patroontje zo leuk..
Ik dacht dat er altijd wel iets een van een keurmerk aan hoort te hangen, als je iets als babyspullen verkoopt. Die kussentjes horen toch op een kinderkamer? Raar dat de klacht zo door de maker wordt afgedaan. Dit kan je als ontwerper je naam kosten.