heb ergens gelezen dat tijm niet zo goed is tijdens de zwangerschap, en mijn dokter zei dat ik geen enkele hoestsiroop mag pakken dus...
Jij ook veel beterschap! Mijn man heeft het nagevraagd bij de apotheek en ze hebben het daar opgezocht en ik mocht thijmsiroop (niet alle merken) en broomhexine siroop (werkt slijmoplossend) of tussistin tabletjes van vsm. Alleen merk ik helemaal geen verzachting of effect van wat dan ook, alleen zolang het in mijn mond of keel zit. Daarna voelt het weer net zo rauw en branderig. Het gaat wel iets beter en dit is nu de 5e dag dat ik dit heb. Ik heb het gisteren bij 2x2 tabletten kunnen houden en vandaag heb ik nog geen pcm geslikt maar ik ga er voor de nacht wel 2 nemen want ik weet weer even niet waar ik het zoeken moet. Ik hoest heel diep en pijnlijk maar het slijm zit nog muurvast.
hei, ik heb vandaag toch nog een paar uurtjes in bed gelegen, zware nacht gehad. tegen de avond kreeg ik opeens terug koorts 1 pcm gepakt. nu is men keel wel beter, ma loop ik maar te snotteren en te hoesten. ma vraag me nu heel de tijd af, als ik zo nies of hoest, is da ni ambetant voor de beebjes? allez ja, uw buik trekt toch helemaal samen he, man man ik hoop echt ma ni da de beebjes hier hinder van hebben ondervonden van het ziek zijn. nog veel beterschap. groetjes
Ik voelde me vandaag gelukkig heel wat beter en heb geen pcm meer hoeven nemen. Ik neem nog wel mijn hoestdrank en het slijm komt nu wat meer los. Wat ik heb gelezen kan het geen kwaad voor de beebjes want die zitten goed beschermd. Aanhoudende koorts kan wel schadelijk zijn. Hopelijk heb je een goede nacht, beterschap!
Helaas sinds gisternacht toch weer hele erge keelpijn en pijn bij het slikken. Ik hoor ook vreemde geluiden als ik uitadem, of eigenlijk nadat ik uitadem. Een soort ontsnappende lucht/piepjes. Zou het dan bronchitis zijn? Ik begin me toch af te vragen of ik hiermee niet langs de huisarts moet? Of gewoon op zijn beloop laten de komende dagen? De koorts is wel nog steeds weg.