hallo dames, wat doen jullie in de laatste fles? ons zoontje krijgt altijd rijstebloem in de laatse fles, maar wat doe je met 6 maanden en meer in de laatste fles? of ook nog gewoon rijstebloem?
Gewoon alleen melk, nooit pap gegeven. Bijna 8 maandjes oud. Pap is ontbijt en geen aftank iets voor de nacht. Op melk slaapt ze sinds ze 7 mnd oud is ook 12 uur door, daarvoor kreeg ze nog een 22.00 melk fles
Hier ook alleen melk. Rijstebloem is tot daaraan toe, maar papgranen zijn niet aan te raden 's avonds. Die zetten de darmen aan het werk, en geven extra energie. Daarom heten ze ook 'ontbijt'granen, zodat het kind de dag kan starten met veel energie. Veel kindjes worden er juist onrustiger van 's nachts. Maar als je wilt kun je gewoon doorgaan met rijstebloem 's avonds. Daar zit geen maximuum leeftijd aan.
Hier hebben we ook alleen in het begin rijstebloem bij de avondfles gedaan. Toen hij ook 's avonds groente ging eten, weer alleen melk. En de pap is hier ook voor het ontbijt.
Die vraag wilde ik net neer gaan zetten maar zag dat jij m al gepost had. Ik geef mijn dochter ook nog gewoon de rijstebloem met vanille smaak.....zou anders ook niet weten wat ik moet geven. Dus ik lees ook mee
Hier geven we sinds kort ook rijstebloem, aangezien meneer niet meer genoeg heeft aan de flessen opvolgmelk alleen en we met groente vandaag gaan starten. Ik denk dat als je kindje op een gegeven moment voldoende eet van de bijvoeding, de rijstebloem er wel af kan ja. Maar inderdaad: gewoon uitproberen
nou meneer heeft heerlijk geslapen zonder de rijstepap tot 6:50 normaal werd hij om 5:00 wakker en namen we heb bij ons sliep daarna wel verder tot 7:00 maar nu heeft hij dus beter geslapen en hoepelijk blijft het zo!!
Hier met 6 maanden over gegaan naar granenpap (6 maanden) maar wel in de ochtend gaan geven. De rijstebloempapfles in de avond weggelaten. Ze kreeg de pap ook niet om door teslapen, dat deed ze bij 3 maanden al. Gaat prima.
gewoon melk. heb nog wel probeerzakjes van rijstbloem en pyamapapje liggen maar weet niet zo goed wat ik ermee moet?