Eind april komt manlief thuis na 5 maanden uitzending. Ik wil 14 of 21 enveloppen vullen met iets leuks. In de laatste envelop zal een foto van mij en onze dochter komen met een leuke tekst. In de een na laatste een scheermes (zodat zijn baard eraf kan) In een andere envelop een Hollands klompje, tegoedbon voor een dagje sauna maar dan heb ik nog geen week gevuld. Alle ideeën zijn welkom!
2 bioscoopcadeau bonnen? Tegoedbon voor zijn favo maaltijd/uit eten met jou? Ontzettend leuk idee trouwens!
Leuk idee! Ik weet niet hoe oud je dochter is? Maar misschien een paar kaartjes met mijn papa is de leukste, omdat .... En leuke herinneringen aan de eerste keer dat jullie elkaar kusten, dat jullie voor het eerst zeiden dat jullie van elkaar hielden? En als het mogelijk is een soort van coupon om de 1e date of andere leuke date die jullie hebben gehad na te bootsen!
Ja leuk idee. Gedicht is miss niet voor iedereen weggelegd maar mis is een brief of een leuke kaart ook een optie? Dat je schrijft hoeveel je m gemist hebt etc en wat je voelt.... Mijn man vind kaartjes of teksten altijd heel erg leuk om te krijgen.
Een foto uit "de oude doos"? Een foto uit zijn jeugd. Als zijn ouders het kunnen, een briefje of een kaartje laten schrijven.
Oppas bon die hij zelf mag inzetten naar een uitje naar keuze? Iets van zijn vrienden? Avondje weg met vrienden? Berichtje van zn ouders?
Ik zou die met het scheermes op dag 1 geven hahaha. Ik weet nog hoe mn ex terug kwam Maar verder weinig meer ideeen dan hierboven.
@Lesliefje: Leuke ideeën, die kaartjes komen er zeker in. De eerste kus en de eerste date zijn niet voor herhaling vatbaar maar ik maak er wel iets van. @Dubbelfriss: een leuke kaart komt er zeker bij. @Bubblez: Vreselijk! @bosi333: Ik stuur het op.