Hier elke avond, omdat dit de enige manier is om haar ' s avonds in slaap te krijgen. Niet omdat ze nu zo smerig is .
Onze oudste gaat iedere avond onder de douche/ in bad. De jongste gaat om de dag, hij wordt nog niet vies en ik vind het beter voor zijn huidje om om de dag in bad te gaan.
Mijn meisje gaat iedere dag in bad of onder de douche, ook iedere dag haren wassen. Ik vind dat wel zo fris; ze spelen, eten, kruipen, noem maar op. Bovendien, zelf douche je ook iedere dag, toch? Moet er persoonlijk niet aan denken een dag over te slaan...
Ons dochtertje gaat 2 à 3 keer per week samen met mama in bad, en de andere dagen gaat ze in de douche.
Hier normaal gesproken 3x per week. Alleen met dat warme weer toch ook wel iedere dag, mede door het gezweet en de zonnecreme
Hier om en om ene dag badje andere dag met mij onder de douche. Is hier ook onderdeel van het slapen gaan. Gebruik geen zeep heel af en toe was ik haar haartjes. En na het douche of bad smeren we haar in met baby olie en ze heeft een punt gaaf huidje. Bij me schoonfamilie gaan ze van af dag een elke dag twee keer per dag in bad en dat vind ik dus wel onzin. Ieder zijn keuze. Maar zeker niet de mijne. Met zeep komt wel als ze in de zandbak of over de vloer in huis gaan hier nog net niet het geval. zoon lief van bijna tien gaat om de dag douche. en twee keer per week opschool na het gymen douche die dag doucht hij dus niet thuis.
Hier wisselt het, wel minimaal om de dag. En als ze niet in bad/douche gaat was ik haar met een washandje. Maar het is dan ook een kleine viezerik . Smeert eten in haar haren, speelt het liefst met zand en water -> modder en ik vind regelmatig etensresten terug IN haar romper.
Klopt, ook voor volwassenen is elke dag douchen helemaal niet gezond. Je huid is je grootste afweer-orgaan, en door dagelijks te douchen, tast je dat behoorlijk aan. Vooral zeep is daarin de boosdoener, maar ook enkel water droogt je huid behoorlijk uit, (ja, klinkt gek... i know). Ook al zie je niks aan de huid, toch is het dus niet zo gezond. En voor kids als van TS met eczeemklachten: vooral niet elke dag badderen, dan heeft de huid helemaal nooit rust.
kinderen hoeven maar 2 keer per week,maar ik vind dat niet fris. dus elke avond met een beetje zwitsal.