Hé dames! Nou, de titel zegt het al: Hoeveel geld hebben jullie al uitgegeven aan ovulatie/zwangerschapstesten? Iedereen is het natuurlijk met me eens dat die dingen onwijs duur zijn dus dan kan het flink oplopen. Ben ook benieuwd wie welk merk gebruikt. Zowel de ovulatie- als de zwangerschapstesen. Ik heb ovu testen van Matcare en zwangerschapstesten van Clear Blue (de digitale), dit omdat ik altijd gek wordt van die streepjes (zie ik 'm nou wel of niet?). Een digitale is lekker duidelijk maar ook duur.... Aangezien wij nog niet zo heel lang bezig zijn (zitten nu in ronde 3), heb ik nog niet zo heel veel geld aan die dingen uitgegeven. Heb 1x een lading ovulatietesten besteld via internet (zitten tevens ook 3 zwangerschapstesten bij), 2x 3 zwangerschapstesten van Matcare en 2x de digitale (1 ervan zit nog dicht). Liefs Jeanine
ik heb de eerste 3maanden veel geld uitgegeven aa zwangerschapstesten ik deed ze ook al voordat ik eigenlijk kon testen....ik d8 mss je weet t maar nooit!maar nu doe ik t niet meer kheb nu de 2 testjes van 5 euro van de kruidvat in de kast liggen en die ligt eral een maand!ik ga m ook pas doen als ik zeker weten overtijd ben! ik heb een keer een ovu test gehaald van apothekers eigen merk die was 36 euro als ik t goed zeg maar daar is niks uitgekomen en ik doe het ook niet meer.... liefs sjaantje
euh in 3,5 jaar 3 x kruidvat test en 2 x digitaal en dat waren al die keren dat ik zwanger was/ben dus 52 euro
Toen ik de 1e keer zwanger wilde worden heb ik een setje van 8 testen gekocht voor nog geen 10,-. Had er 2 gedaan voordat ik zwanger was en 2 toen ik zwanger was (kon het niet geloven ) Nu heb ik er 2 maanden geleden 1 gedaan, maar zag toen dat die nu ruim een jaar over datum zijn. Dus heb er nu weer 2 besteld voor 3,95.
Best heel veel ja! Pfff teveel. Moet eens leren te wachten op NOD. Ovulatietesten koop ik bij sensitest, 12 voor 14 euro geloof ik. Zwangerschapstesten eerder ook maar toevallig nu bij praxisdienst (20 (!) voor 15 euro)
Ik heb ook heel wat testen er onnodig doorheen gejaagd. Niet normaal haha. Ook al testen 4 dagen voor me NOD haha jammer geld maja ik kan nou eenmaal niet wachten
Ik heb in 3 jaar tijd, 3 x een setje (3 testen)van matcare cassette besteld, en een tijdje terug 1 verpakking van het kruidvat (2 voor 5 euro),heb hier nog 1 van liggen.
Whahaha nou gelukkig was ik deze keer in 1x zwanger, maar nog heb ik er minimaal 14 doorheengejaagt... Puur omdat het de laatste keer zou zijn dat ik zo'n streepje zou zien verschijnen (laatste zwangerschap). Er zaten erbij van sensitest, maar ook clear blue en kruidvat.
Ik heb teveel geld de laatste 3 jaar uitgegeven. Nu heb ik 100 dipstickjes online besteld bij Babywishes(USA) (www.babywishes.org)voor 40$ .Dat is 34 voor de testjes en 6 voor verzendkosten. Dat scheelt handen vol geld nu dat de $ zo voordelig staat voor ons en voorlopig heb ik meer dan genoeg testjes in huis. Ik betaal met Paypal en heb ze over een week in huis.En de dipstickjes zijn niet van die hele dunne.Mijn probleem is dat ik blijf doortesten als ik wel zwanger ben om te kijken of de testjes donker worden en blijven.Ik heb veel miskramen gehad vandaar.
in t begin ongeveer 4 per maand, daarna heb ik echt gewacht tot ik overtijd was, want maakte mezelf echt gestoord door konstant te testen