hoi, ik had afgelopen maandag waarchijnlijk mijn ei, maar heb vandaag ontzettende krampen in mijn onderbuik en een erg drukkend gevoel. zo erg dat ik bijna niet kan gaan zitten en bukken doet ook pijn... ik had dit ook zo erg toen ik mijn spiraal nog had... heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? nod verwacht ik pas rond eind december....
ik heb door mijn eisprong ook een keer dubbel gelegen van de krampen en pijn, dus ik denk ook dat het je ei is .
ik heb ovutesten gebruikt deze maand en die gaven aan dat maandag mijn lh piek was... dus dan zou je toch denken dat mn ei al is geweest.. daarnet voor alle zekerheid een ovu testje gedaan maar die gaf, zoals ik al had verwacht, niks aan..... maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen, ik ga altijd gelijk uit van het ergste... maar dat zit gewoon in me!
je hebt de hele cyclus juist je ovutesten gebruikt? Daarbij springt je ei 24-48 na je posi - ovutest...dus dan zit je precies goed nu...
ja maar ik had op 13-12 en 16-12 ineens een streepje en 18-12 ook, toen 19-12 een knaller en 20-12 weer helemaal niks meer.. dus als ik 19-12 die knaller had, en het ei springt binnen 24 a 48 uur, dan is dat toch al voorbij?
dus op 12-13 de begon het met een licht streepje? en 18-19de een knaller... Dan duurt het hierna 24-48 uur tot je ei springt....dan kun je nu misschien nog last hebben van het springen? Luister als jij het niet vertrouwt moet je je ha bellen meid....
Ik heb 3 weken terug me ei gehad, en heb zometeen een afspraak bij de huisarts omdat ik sindsdien gigantische pijnen heb aan de linkerkant (waar ook eitje is gesprongen).
Ja zeker, vat het niet verkeerd op maar het zit/zat niet in de planning om zwanger te raken/worden. Is het zo dan is het zo dan is het ook hartstikke welkom en zeer gewenst, maar dit verwacht je niet als je voor de eerste dik 4 jaar bezig bent geweest... Maar we wachten zometeen de huisarts even af. Naar mijn weten is deze test negatief. Goed inmiddels andere situatie alleenstaande mama (met vriend dat dan weer wel) maar we zijn nog maar 2 maand samen..
Verklaard het zeker, morgen om kwart voor 12 moeten we er wezen, me moeder gaat mee. We kijken morgen wel.. Ben allang blij dat ik vanmorgen door gezet heb met bellen, ze wouden me eerst morgen pas zien. Ben bekend met PCO syndroom (dochter ook door Clomid gekomen).. Dus had wel enige spoed ineens...
@denise23.. ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen last hebben met het springen van het eitje.. en sommige ook erna ..als je eitje is gesprongen springt ie uit een coconnetje ofzo? en daar kunnen bepaalde stofjes vrijkomen waar dus sommige vrouwn buikpijn van krijgen.. hoop dat het inmiddels wel mindert of weg gaat.. anders even bij de huisarts vragen? succes!
Klopt ik had dit bij mn dochter ook klapte bijna dubbel in het gemeente huis puur en alleen omdat het eitje sprong..
ik heb sommige maanden ook dat ik echt vreselijke pijn heb met mn eisprong. ben er zelfs voor onderzocht maar niets aan de hand. hoort gewoon bij mij! ene maand heb ik t erger dan de andere maand!