Volgende week mag ik pas testen,dus nog een week te gaan tot mijn eventuele mestruatie.(niet te hopen natuurlijk) Normaal krijg ik pas wat puistjes of oneffenheden als ik daadwerkenlijk ongesteld ben. Maar nu zit ik ineens helemaal onder de puistjes.beetje vreemd. Kan natuurlijk ook dat ik de laatste tijd veel chocolade heb gegeten maar volgend mij krijg ik daar niet echt puistjes van. Wie had dit ook en was zwanger of toch achteraf door het vele snoepen gekomen?
Hallo, Ja had ik in de eerste zwangerschap ook. Maar dan in mijn nek en hals.Echt heel erg en normaal nooit last van.
ik heb sinds ik geen anticonceptie meer gebruik elke maand rond mij eisprong en menstruatie puistjes maar niet zo heel erg gelukkig
Ik ook precies hetzelfde, heb nooit puistjes alleen als ik ongi moet worden dan kreeg ik er één vaak op vaste plek haha. En nu zit mn voorhoofd vol, tussen mn wenkbrauwen, bij mn lippen paar op mn wang en nek. Ik erger me dr mateloos aan, en ik zei het net ook tegen mn man. Ik hoop dat het het waard is. Ik kan pas dinsdag gaan testen en op zn vroegst morgen!
hier ook pff word je een stuk lelijker van hahah Ik kan pas donderdag testen en dat duurt nog zo lang!!! als het idd maar te moeite waard is!!