Ik zou dat niet kunnen en vriendlief ook niet hoor! (dat krijg je als je al zo 'oud bent' hahahaha) bar
Elke dag vrijen houden wij maximaal 4 dagen vol en dan moet het niet druk zijn op 't werk. Maar om de dag is ook goed, hoor.
Wij hebben er ook beiden absoluut geen moeite mee haha . En we doen het alleen maar voor de lol kun je nagaan haha (dus niet om zwanger te worden).
Ja dat lijkt mij ook..maar ik geniet nog iedere minuut van me mannetje voor mij is het een soort ontspanning zelfs.
Avond? Een dag heeft 24 uur... (wij sexen niet dagelijks. vlgs mij zou ik dan helemaal beurs zijn ) groetjes, Aleida
Bij ons is het nu we in de mmm zitten meer moeten geworden. We doen het niet elke dag. De plezier begint er echt af te gaan.
Probeer het spannend te houden..... Bijvoorbeeld met massages, lang voorspel etc etc Het is jammer als zo iets moois als vervelend wordt gezien
Mijn mannetje heeft een hele drukke baan en gaat s morgens vroeg de deur t en is soms pas laat thuis. En dan is hij ook helemaail op, dus elke dag klussen zit er hier niet in, Hoeft van mij ook niet hoor. Ben zelf ook druk met werk, cursussen en sport en soms als ik thuis kom wil ik alleen maar slapen.
Helaas werkt het zo niet. Als je in de mmm zit, wordt het allemaal beladen, en is het moeilijk om het leuk te houden. Je bent dan ook al zo lang bezig. Tinkerbel ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.
nou de eerste 3 maanden hebben we t gewoon gedaan wanneer we zin hadden.. maar wel zeker 3 x per week (vanaf dat ongi was afgelopen tot nieuwe ongi... en daarna 3 maanden lang om de dag... pffffff vond t niet leuk meer! en nu... nu ben ik begonnen met temperaturen op aanraden van de dokter en morgen mag mijn man naar ziekenhuis om zijn zaadjes te testen. En we houden zijn zaadjes actief en klussen nu 1 a 2 x per week.. over 4 dagen heb ik mijn ei als t goed is.. die week wil ik elke dag... nou dan moet het hoop ik lukken... maar eerst vrijdag afwachten, dan is de uitslag er hoop ik van mijn man....
Elke dag..nee dat zou ik ook niet kunnen. Rond de eisprong kunnen we wel 4 dagen achter elkaar maar dan ook even niet. We zijn allebei ook druk met werk en sporten en dan heb ik 's avonds of 's ochtend echt de energie niet.
Klussen is leuk, ook al moet het even een paar dagen achter elkaar. Het in mooi om bij iedere keer iets anders te bedenken om de spanning er een beetje in te houden, gebruik je fantasie. Rond mijn vruchtbare dagen hebben we 1 week lang elke dag geklust en 1 week ervoor om de dag. Nu klussen we nog eens per 3 dagen, het is gewoon heel fijn en intiem en niet alleen voor het zwanger worden hoor