Ik zou een volgende keer mijn vriend mee kunnen nemen, maar ik heb helemaal geen zin om hiervoor weer naar de huisarts te gaan. Ik heb in mijn mail duidelijk uitgelegd wat ik wil en waarom. Nog een keer gaan lijkt me een verspilling van zorgkosten. Eens kijken hoe ze daar op reageert en eens contact zoeken met mijn verzekering.
Miepje, weinig toe te voegen.. Maar wilde even kwijt: wat ontzettend frustrerend dit :S. Sterkte met dit gedoe, hoop dat je wat kan gaan regelen en je snel terecht kan.
Nog steeds geen reactie van de huisarts. Gebeld naar de praktijk, ze bleek al vanaf woensdag afwezig te zijn. Dus helaas nog langer wachten. Wel contact gehad met mijn verzekering en die gaan kijken of ik bij een ander ziekenhuis sneller terecht kan voor een gynaecologische echo. Intussen weer ongesteld geworden, dus ook deze ronde niet raak. Ff een baalmomentje, het schiet niet op zo
Niet leuk inderdaad.. Goed dat je al met je verzering aan de slag bent gegaan. Kan me voorstellen dat je baalt. Hoop dat er snel een keerpunt komt!
Met dank aan de verzekering kan ik nu volgende week dinsdag terecht voor een gynaecologische echo in mijn eigen ziekenhuis. Ben d'r blij mee!
Ik heb hetzelfde als jij, maar moet wel zeggen dat ik in oktober met de pil gestopt bent, misschien is mijn eigen hormoonspiegel nog niet zoals hij moet zijn...... Hou je me op de hoogte wat het ziekenhuis zegt?? Succes ermee. PS: Wanneer ben jij gestopt met anticonceptie?
Ik ben in april gestopt met de pil. Vanaf die tijd regelmatig ongesteld (met een eisprong) maar iedere maand weer bloedverlies na 2/3 dpo. Heb jij dat ook rond die tijd nurse89?
Hier geen buikpijn en een constant bloedverlies, ene dag iets meer dan de andere maar iedere dag wel wat.
Ik heb het ook heel regelmatig. Soms heel veel, soms 2 dagen niet... En dan weer een beetje.... Zo vreemd!! Hoop dat ik er snel vanaf ben!! Laat je me nog iets weten als je in het ziekenhuis bent geweest? Succes!
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Wat een verademing om met een arts te praten die verstand van zaken heeft. Op de echo waren geen afwijkingen te zien. Wel gelijk acties uitgezet voor verder onderzoek. De intake voor de fertiliteitspoli staat gepland en in tussentijd ga ik op 2 momenten in mijn cyclus (week na ei en tijdens menstruatie) bloedprikken voor hormoonwaarden. Gynaecoloog zag wel een afwijking in mijn hormoonwaarde voor wat betreft mijn schildklier, terwijl huisarts over dezelfde waarden aangaf dat er niets afwijkends te zien was. Nog geen verklaring voor mijn bloedverlies maar wel fijn dat er nu serieus naar gekeken wordt.
Hoi, Ik heb precies hetzelfde gehad. Twee dagen na eisprong bruin bloedverlies tot aan menstruatie. Na een jaar proberen doorverwezen naar gyn. Een cycles gevolgd waaruit naar voren kwam dat mijn progesteron gehalte te laag was; daardoor geen goede eisprong. Kreeg Clomid voorgeschreven van 50 Mg. In tweede ronde zwanger geraakt en nu trotse moeder van een tweeling! Succes! Groet, Sarah11
Hoi Sarah, Kijk dat zijn bemoedigende berichten. Hoop dat ik ooit hetzelfde kan posten bij iemand met gelijksoortige klachten. Hoe hebben ze bij je cyclus gevolgd in het zkh? Met bloedprikken op hormoonwaarden of ook nog op andere wijze?
Vanaf dag 10 na menstruatie om de twee dagen follikel meting tot aan ongeveer 18 mm., 5 dagen later bloed laten prikken. Waarde progesteron was 1,5. Was veel te laag. Op basis hiervan medicijn gekregen en toen nog een cycles gevolgd en nogmaals bloed geprikt. Toen bleek mijn waarde 39! te zijn. Het medicijn voor een half jaar meegekregen en na de tweede keer gebruiken was ik zwanger! Succes!
Wat fijn dat je eindelijk bij de juiste arts zit en dat er nu verdere onderzoeken gedaan zullen worden. Onderzoeken die op het juiste moment gedaan worden, waar je iets mee kunt! Ik hoop dat je dan eindelijk duidelijkheid zult krijgen en dat het simpel op te lossen is. Succes!