ik heb pcos dit weet ik sinds sep 12' ik ben sinds dec 2011 gestopt met de prikpil dus ben al even bezig. ik heb altijd een hele korte cycl gehad en onregelmatig zoals je kan zin in me onderschrift. de laatste 2 cycl word deze wat langer. de laatste is 34. ik hou een app bij waarbij ik alles in kan zetten wat er per dag gebeurt en wat ik voel enz enz als het goed is heb ik rond 31 dec mijn ei gehad. ik heb zowat iedere dag de daad gedaan en toch word ik iedere keer ongy ik word helemaal gek. hoe kan dit nou. rond mijn ei hebben we er voor en er na vlink ons best gedaan en toch gebeurt er niks. het zaad is goed ligt het dan misschien aan mijn eitjes of is het misschien het slijmvlies wat niet goed is?? weet iemand raad want ik ben de weg kwijt
hoi xiomara113 Ik weet ook sinds '12 dat ik PCOS heb, er zijn verschillende redenen waarom je zwangerschap niet zou lukken, alleen om dat te onderzoeken moet je naar een gyn. Wij proberen het sinds mei, en hebben besloten eerst een jaar gewoon te proberen voordat ik alles laat onderzoeken. Je kan bij de gyn een samenlevingstest laten doen, dan onderzoeken ze het sperma, spuiten ze je eileiders door en kijken ze of je slijmvlies niet het zaad afstoot.
hey lis1989, ik was in dec nog langs mijn gyn geweest. moet eerst afvallen van haar voor dat ik verder kan met de onderzoeken. dat is het vervelende van alles. dus over half jaar kan ik terug komen bij der. ik had rond mijn ei wel wat dikker slijmvlies en me man genoeg zaad dus dan ga je op een gegeven moment wel even raar kijken hahah
alvast heel veel succes met afvallen ik hoop dat het je snel lukt. ik heb wel al vaker gehoord dat als je afvalt dat je cyclus dan weer spontaan op gang kan komen. ikzelf heb een cyclus van 33dagen met uitschieters er tussen van 43dagen. mijn bmi is 23 dus dat is het probleem niet. Ik zie er alleen heel erg tegen op om met clomid te gaan beginnen. (hormonen doen mij niet zo heel veel goed) vandaar dat we het eerst zo proberen.
Zie m'n onderschrift! 3 jaar bezig geweest dankzij de prikpil. Hele lijf verkloot, 2,5 jaar geen eisprong, toen een eisprong en flinterdun baarmoederslijmvlies. Ben je al eens bij de gynaecoloog geweest? Elke dag seks is overigens niet gord voor het zaad, om de dag raden ze aan. M'n man had super zaad, 100 miljoen bewegende zaadcellen, een normale man 20 miljoen, en ook raadde de Arts bij ons om de dag aan. Ik verander overigens je topic titel even, deze is wat onduidelijk . Sterkte meis.
ik heb hier geen ervaring mee, maar is het een optie om te gaan tempraturen? dan weet je namelijk zeker of je wel of niet een eisprong hebt gehad. veel sterkte en succes meis