Wij hebben een houten ledikant,en onze zoontje heeft al heel wat tandjes en knaagt gewoon aan het ledikant en krijgt dan klein stukjes hout binnen. Wie zijn zoontje/dochtertje doet dat ook? En waarom doen ze dat eigenlijk? Gr jessica
Tja, dat is een goeie vraag. Ik zou het niet weten. Noa doet het namelijk nooit. Hoop dat je je antwoord nog krijgt.
Kun je anders geen bijtring ofzo in zijn ledikantje neerleggen waarop hij kan kouwen? Wellicht eentje met wat leukigheid erop, zodat interesanter is al bijten in het hout... succes!
Tristan deed dat ook, de binnenkant van de bovenste rand is bijna kaal geknaagd, je kan er volgens mij niet meer aan doen dan goed opletten.
Emma doet dat ook sinds de laatste weken. Waarom ... ik heb geen idee . De verf gaat van de spijlen van het bedje af. Ik weet ook niet wat ze er leuk aan vind.
Om te voorkomen dat ze hout inslikt kan je voor Euro 3,99 een bijtrail kopen. Zie http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80117591
hallo,bedankt voor jullie reacties ik ga even naar ikea morgen en haal ik die bijtrail op. Jah vind het ook raar dat hij het doet maar hij heeft ook al een knuffel bij hem in zijn bedje dus. GR Jessica
Hier gebeurd het ook en toen wij bij de ikea de nieuwe babykamer voor nr2 gingen kopen ook de bijtrails gekocht maar ehm hij past niet! als je ikea ledikant hebt geef ik je meer kans