Innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by Roxy83, Apr 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Even een vraagje.
    Kun je je innesteling voelen?
    Na mijn idee heb ik vorige week mijn eisprong gehad, had last van zeurderig gevoel in onderbuik en slijmverlies. Deze week had ik nergens last van en voelde mijn lichaam weer normaal aan. Nu beginnen net rechtsonderin mijn buik weer van die steekjes te komen.
    Kwa tijd zou het dus de innesteling kunnen wezen maar zijn steekjes weer symptonen of is een innesteling helemaal niet te voelen?

Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen?

Het is en blijft toch allemaal spannend zwanger worden

2. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Roxy,
    Tja of je m kan voelen... dat is voor iedereen verschillend. De een voelt het wel, de ander niet. Ik denk dat je ook pas "achteraf" weet dat je m gevoeld hebt. Ik bedoel als je een posi test hebt ;)

Knuf Sookie

3. SuperMams

SuperMams Lid

Apr 14, 2009
    8
    0
    0
    Je kan het voelen,sommige mensen hebben ook wat licht bloedverlies rond de innestelperiode.
    Maar pin je er niet teveel op vast,kan alsnog alle kanten op.
    Wel spannend hoor!!

4. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    Hey
    en diegene die hem voelen, hoe voelt het dan ?
    misschien kan dat een herkenning zijn :)
    voelen we iets, maar weten we niet wat :)

bedankt

5. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Het is ook idd afwachten en het kan ook zeker alle kanten nog op maar de steekjes voelen iniedergeval niet zoals de krampen die ik normaal gesproken heb voor het ongi worden, en daar is het ook nog te vroeg voor tenminste normaal gesproken heb ik dat niet zo ver van te voren.

Ben ook idd wel benieuwd naar de ervaringen van meiden die de innesteling idd gevoelt hebben en wat ze dan precies voelen :)

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Roxy83,

Wat herken ik me in jouw verhaal! Ik hoop dat het een innesteling is haha. Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde ;) Wanneer is je laatste ongi geweest? De mijne 26mrt, dus een innesteling zou volgens mij moeten kunnen. We hebben ook om de dag geklust, dus volgens mij moet er een goede kans in zitten. Ik heb sinds gisteravond steekjes rechtonder in mijn buik, uitstralend naar mijn lies. Vorige week heb ik ook last van mijn buik gehad en steken in mijn lies. Ook heb ik veel meer last van witverlies en ben ik geregeld licht misselijk. Pff, spannend he?

Ik ben ook super benieuwd wat zwangere meiden hebben gevoelt rond deze periode, dus kom maar op met de verhalen ;)

7. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Hoi Misty1984

Mijn laatste ongesteldheid was 13 maart maar ik heb een cyclus van 45 dgn laatste keer 39 dgn.
    Wij hebben ook om de dag geklust dus er is idd een kans.
    Bij mij zijn de steekjes vanmiddag begonnen.
    Ik heb al wel weer een beetje witverlies gehad maar nog niet super veel.
    Ben nog niet misselijk maar mijn (.) (.) voelen wel zwaarder aan.
    Het is idd zeer spannend!!
    Duimen maar en afwachten.

Liefs

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Dat van zwaardere borsten hoor je ook veel, maar dat kan ook voor een aankomende ongi :S Maar dat is bijna met alle zwangerschapskwaaltjes geloof ik haha. Ik voel me gewoon anders dan anders, helemaal niet zoals voor een ongi. Ik heb ook niet super veel witverlies, maar meer dan anders (soms echt wit en soms doorzichtig/slierterig).

Wanneer zou je kunnen testen denk je? of blijf je gewoon afwachten of je ongi komt?

9. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Ja idd zoals je hier een beetje rond leest zijn bijna alle zwangerschapskwaaltjes ook ongi kwaaltjes en andersom ;)
    als ik uitga van mijn langste cyclus dan zou ik op 26 april ongi moeten worden dus mocht het er dan niet zijn dan ligt het eraan of ik nog maar kwaaltjes krijg of ik dan direct ga testen of nog een paar daagjes zal wachten.
    Wanneer ga jij testen?

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik zit er ook aan te denken om rond die tijd te testen, tenminste als ik dan nog niet ongi ben ;) Ik had wel hier ergens berekend wanneer mijn NOD zou zijn en geloof dat ik op 23 april uit kom. Dus kijk wel even wat voor een klachten er komen/gaan en of ik wel of niet ongi wordt. Vind het wel super spannend, want we willen zo graag een kleine! Maar goed, dat geldt voor iedereen hier haha.

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Ik had bij mijn zwangerschap ook voordat ik ongi moest worden ongesteldheidskrampen (vier dagen ervoor) en toen daar bloed bij kwam, dacht ik dat ik ongi was geworden. Maar toen ik drie dagen een beetje had gebloed dacht ik paar dagen later mmmm dat was toch wel weinig en heb een test gedaan en ja hoor zwanger, helaas is dat met 7,5 week misgegaan maar dat staat er los van, denk ik.

Nu heb ik hetzelfde gevoel weer, ook al twee dagen af en aan misselijk dus met spanning de komende dagen in, ik mag 2 mei testen.
    Hoe is het bij jullie afgelopen?

Share This Page