Zoals de titel al zegt.. showen maar! Is jouw voordeur helemaal gepimpt, staan er plantjes of andere attributen bij en hangt de muur eromheen vol of is hij gewoon 'kaal'? Ik ben benieuwd!
Haha en qua herkenbaarheid reageert niemand! Onze voordeur is rood en er hangt een Zeeuwse knoop aan de nuur van de schuur.
Ik kijk en lees mee! Bij ons momenteel nog kaal... maar wil het graag een beetje aankleden.. Inspiratie op doen hier!
De onze. Hij was bruin met paars enkel glas (van vroeger). Omdat de gang erg koud was en we bruin niet mooi vonden hebben we 'm groen gemaakt en het glas vervangen voor dubbel glas. Aan de binnenkant zit een plakfolie. Er zat ook een brievenbus in, of anders gezegd een tochtgat . Deze hebben we er ook uitgehaald en een losse brievenbus aan de muur gehangen. Rond kerst hangen we altijd een kerstkrans aan de deur.
In ons aankomende huis, hebben wij ook zo'n raam. Eigenlijk wil ik m ook volledig beplakken met plakfolie, maar ik vraag me af of je dan nog iemand enigsinds herkend als er iemand voor de deur staat. Hoe is jullie ervaring?
Je ziet dat er iemand staat, maar niet wie. Wij hebben er geen moeite mee, omdat we altijd eerst door het voorraam kunnen kijken als we niemand verwachten of als het donker is bijvoorbeeld. Iedereen die we kennen komt achterom
Wij hebben een groene voordeur met een klein raampje en een stang ervoor. Ik wil graag een kerstkrans ophangen Het is voor de rest een beetje saai...
Wij hebben plakfolie op het raam. Ons huisnummer is daarin 'uitgesneden', dus dat is dan een prima 'kijkgat' om doorheen te kijken wie er staat