Hoeveel weken? Clear Blue?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LauraFay, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Een vraagje.

Ik ben weer zwanger. Eindelijk.

Had een erg onregelmatige cyclus. Eerst rond de 45 dagen, maar dat werd de laatste maanden staads iets korter. Zat de laatste keer rond de 35 dagen. Nu is de eerste dag van mijn laatste menstruatie 6 maart. Heb een paar dagen geleden na 2 nega testen eindelijk 2 positieve testen.

Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen dan ben ik dus rond half december uitgerekend en nu al zowat 12 weken. Wat kwa klachten heel goed zou kunnen.

Nu kan ik pas over 2 weken een echo laten maken ivm vakantie, maar wil wel graag weten hoe ver ik nou ongeveer ben. Dus ik dacht eraan om de clear blue test te doen.

Is deze redelijk nauwkeurig? Gaat die wel tot 12 weken? Gr.

2. ikke01

ikke01 Lid

28 feb 2009
    39
    0
    0
    degene die ik ken (met die indicator) gaat niet zover. Die geeft op zijn verst aan dat je langer dan 3 weken geleden bevrucht bent, en dus langer dan 5 weken zwanegr bent.

3. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    ok, dus hoef die moeite niet te doen. Balen.

Baal er van dat ik geen idee heb hoe ver ik ben. Moet dus toch maar 2 weken gedult hebben.

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    die indicator met weken van clear blue gaf aan dat ik 14 dagen zwanger was terwijl ik dat al 6 weken was ( sinds laatste menstruatie ) lol echt nauwkeurig is da ding dus niet en echo bleek ook dat ik 6 weken ver was :D hij meet pas echt volgens mij van af de dag dat je ongesteld hat moeten worden gezien hij de hgc ( ff de afkorting kwijt) teld en deeld zodat het aantal dagen in weken kan worden omgezet

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoihoi,

als je uitgaat van 6 maart als eerste cyclusdag dan zou je idd al rond de 12 weken zijn.. maar als je pas een paar dagen geleden positief hebt getest (en daarvoor nog negatief) lijkt me dat eigelijk sterk.. want dan zou den de testen allang posi hebbe moeten aangeven..

onzeker voor je joh, kun je niet ff gouw een echo laten maken bij een verloskundige of pretechobureau?

6. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Dat hebben we al geprobeert, maar zit de hele week vol. Misschien idd wel een pretecho bureau. Even op zoek of er 1 in de buurt is. Dat is misschien wel een goed idee.

Ik vind het ook zo vervelend dat ik het niet weet. Vorige zwangerschap was ik de eerste 12 weken erg misselijk. Afgelopen weken ben ik ook zo vaak beroert geweest. Nu is eigenlijk de hele misselijkheid alweer weg. Daarom twijfel ik zo.

Nou ga even opzoeken hoor.

7. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Net de verloskundige gebeld. Ik mag morgen al naar haar toe en dan gaan we kijken of ik toch nog een spoedecho kan krijgen. Joehoe!!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

Je kunt eventueel ook vragen (als echo niet mag/kan) om hcg te laten bepalen, kunnen ze ook een hoop info uit halen!

9. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Nou spoedecho kon ook heel snel. Vandaag dus al. En wat blijkt> Echt heel erg pril zwanger. Er was haast nog niks te zien op de echo. (Wel dat ik zwanger was hoor) Dat hadden we niet verwacht, maar ja. WE ZIJN ZWANGER!

Over 2 weken krijg ik weer een echo om te kijken hoe ver ik precies ben.

Deel Deze Pagina