Hier ook een vroege vogel.. Sinds 2 weken wordt ze elke dag om 6 uur wakker.. Voorheen sliep ze tot 8 uur.. Dus ik snap niet waarom het ineens veranderd is..
Mijn dochter wordt al maanden om 3 uur en 5 uur wakker. Om 7 uur is ze goed wakker en wil ze eruit. Ben eeeeeerg blij als we eindelijk weer eens een normale nacht kunnen maken. Geen idee wanneer dat zal gaan gebeuren
Hier vanaf begin af aan al een vroege vogel. De keren dat ze langer slaapt als 6.30 zjin op 1 hand te tellen. Maar goed als we moeten werken gaat ook rond die tijd de wekker dus ja.
Hier ook, even oud, iedere ochtend om kwart voor zes wakker! We hebben het hier maar geaccepteerd. Gaat vast weer over als de winter weer in gaat.
hier ook steeds rond zessen wakker. Nu hij verkouden is en hoest is, valt hij ook niet meer in slaap (daarvoor soms wel) Hebben een rolluik genomen vanwege het licht maar dat heeft geen resultaat tot nu toe (wel lekker tegen de warmte) T doet me trouwens wel goed te horen dat heel veel kindjes zo vroeg wakker zijn....zal aan jullie denken morgenochtend
Gaat nooit meer over Totdat ze een puber worden Mijn oudste zoontje is tussen 6 en half 7 wakker. Hij heeft ook fases gehad waarin hij al om 5 uur wakker was. Dit is al zolang ik het me kan herinneren. Mijn jongste is sinds hij doorslaapt standaard om 6 uur wakker. Vrees dus dat we een tweede vroege vogel er bij hebben gekregen.
Hier ook altijd rond zessen wakker. soms wat later, maar iig tussen zes en zeven. voor ons al luxe, we waren gewend om uren naast haar bed te zitten 's nachts en nu slaapt ze vanaf 19 uur. Nog wel voor de speen, maar dat vinden we niet zo erg. Als we vrij zijn en ze gaat om 8 uur weer slapen, duiken wij er ook weer heerlijk in (we hebben nog maar 1 kindje, dus dat scheelt )
Achja, je went eraan... Hier een zoon die altijd slecht heeft geslapen. Nu eindelijk hebben we het zover dat hij tot ong 6uur slaapt, de laatste tijd is het zelfs wat langer, meestal rond half 7 pas. Dochterlief is dan ook meestal al wakker dus voor ons niks nieuws meer en zijn al blij dat we tot half 7 mogen slapen. Ze worden ook 's nachts nog altijd wakker (wisselen zich af) dus mogen er gemiddeld ook nog 3x per nacht uit... Als ze straks 16 zijn, zijn we blij als ze op tijd opstaan denk ik dan maar
Sil slaapt altijd tot 6 uur, ongeacht hoe laat hij gaat slapen of hoe druk de vorige dag ook was. Alleen vanmorgen heeft hij uitgeslapen tot over 7, maar toen was ik inmiddels al wezen hardlopen, dus heb ik er nog geen plezier van gehad, hahaha! We hebben wel af en toe periodes (lang en kort) gehad dat hij iets langer sliep. Een keer een week of twee dat het geregeld 8 uur werd en sinds eind maart tot zo'n 3 weken geleden dat hij niet voor 7 uur wakker werd. Elke keer hoop ik dat het blijvend is, maar helaas.... Nu toch weer gewoon terug bij 6 uur. Jammer Maar goed, zo heb je wel wat aan je dag (en dat dan de hele dag tegen jezelf blijven zeggen!!!)