Ja meiden.... ik heb hetzelfde!! Ik denk iedere maand weer... nu ga ik me er niet druk om maken en ik laat het op zijn beloop.... over 4 dagen is mijn NOD en ik heb bij alles wat ik voel de vraag in mijn hoofd "zou dit er ook bij horen?"... Vriendlief houd zich er ook veeeeeel minder mee bezig als mij... maar ja... die hoeven alleen maar even snel "raak te schieten" en dan is het voor hun klaar. Wij moeten onze ovulatie in de gaten houden, pilletje hier pilletje daar.... en ja.... natuurlijk ga je dan een week voor je NOD vanalles denken wat het groeit in jouw lichaam. Ik heb vrijdag dus mijn NOD en ik voel nu ook vanalles. Wel heb ik sinds de vorige week allemaal kleine steekjes aan de linkerkant bij mijn lies wat ik voorheen niet had. Trekt door naar mijn been en sinds vandaag ben ik wat misselijk en heb last in de buurt van mijn blaas... maar ja... kan ook weer inbeelding zijn.... Dus meiden.. ik weet precies waar jullie het over hebben!!!!!
Even een paar dagen druk geweest sorry... Haak hier even op in. Nee nooit ovulatietesten gebruikt. M'n eisprong is overduidelijk. De afscheiding een paar dagen van tevoren, het dikke draderige spul een dag van tevoren en de eisprongsteken op de dag zelf, gevolgd door wat zeurderige krampjes. Maar m'n vorige cyclus was het raar. Toen dacht ik m'n eisprong te hebben en vervolgens sprong hij pas twee dagen later. Alsof 'ie "vast" had gezeten. Klopte wel precies uiteindelijk, m'n lf is altijd stipt 14 dagen. En deze cyclus... Nou ja, het is net alsof 'ie wéér vast zit!! Zaterdag en zondag de dikke draderige afscheiding, maandag de eisprongsteken. Maar niet zo heftig als anders. En de steken houden aan, heb ze nu nog steeds. Afgewisseld met zeurderige kramp. Heel bizar, wat is dit nou toch? Ik voel de bui alweer hangen... Ben m'n ei kwijt (letterlijk) en ga dus gewoon wéér niet zwanger zijn deze ronde. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Herkenbaar om zo bezig te zijn als je zwanger wilt worden. Zelf had ik geen probleem met zwanger worden. Was gestopt met de pil, en dacht gewoon door te kunnen leven en af te wachten. Was dan ook erg verbaasd dat het negatief testen zo een inpact had. En moest toen ook denken aan al die vrouwen die erg moeilijk zwanger kunnen raken. Als ik al zo teleurgesteld was, wat moeten dié vrouwen dan wel niet voelen. Als ik dit gevoel niet had mee gemaakt zou ik niet kunnen indenken dat je al bij de eerste ronde niet zwanger zo teleurgesteld kunt zijn, maar tja, je doet er volgens mij weinig tegen...
Goh, wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben haha. Vond me zelf al irritant worden haha. Ik heb het ook hoor, de eerste 2 weken niets aan de hand..denk ik er zelfs niet echt aan. En nu weer een dikke week zal het weer spannend worden en zie je overal tekens en voel je weer van alles he.. Nou ja, het zal een keer echt zo zijn dat wat we voelen, klopt. En tot die tijd, accpeteren we onszelf maar he? SUCCES ALLEMAAL DAMES MET AFWACHTEN!!! Ik duim voor jullie allen
we zijn allemaal geljik!!! hahahah, gister knalovutest, gisteravond geklust en kan nu alleen maar dneken aan dat ze mijn ei vinden go zaadjes, go whahahaha, en dan is nog 2 weken wachten tot testtijd langgggggggggggggggggggggggg
Hoezo er mee bezig zijn!? Ik heb vannacht gedroomd dat na een jaar proberen ik weer terug aan de pil wou. Ik wilde weer even 'rust'. Vervolgens had mijn dokter me een placebo pil voorgeschreven en was ik meteen die maand zwanger! Ongelooflijk wat je hoofd allemaal wel niet bedenkt haha!
Het allerergste vond ik dus als ik zeker wist vruchtbaar te zijn, en dan ook geklust te hebben. 100% kans op zwangerschap hield ik mezelf voor... Maar ons gezin is nu compleet, en ik geniet nog dagelijks van dat heerlijke gevoel. Gewoon dat je niet meer zo gespannen bent met de hoop graag nog een kindje te willen. Dus voor elke vrouw wiens kinderwens nog zo actueel is: Sterkte!!! Het dierbaarste op de wereld is nu eenmaal niet te koop, en daarom ook zo dierbaar...
Oh gelukkig ik ben niet de enige ik dacht dat ik gek begon te worden en zijn net ronde 5 ingegaan.. En dat is natuurlijk nog niks vergeleken bij sommige dames hoor! Ik voel ook van alles op mijn manier, krampjes, misselijk, hoofdpijn, moe en het gevoel vorige maand alsof ik een MEGA boezem had. Ik kreeg volgens mij zelfs een innestelingsbloeding bloeding en de dag erna namen alle symptomen af.. Savonds werd ik ineens(5 dagen te vroeg) kei hard ongesteld. Wss een zeer vroege miskraam, maar dat zullen we helaas nooit weten Heb net m'n ei gehad, 27 januari is m'n nod. En ik weiger ook om te testen daarvoor, al ben ik bang dat ik vanaf de 23ste al begin te freaken
Ik denk dat bijna alle dames hetzelfde hebben. Ook ik zeg heel stoer tegen mezelf dat ik het dit keer over mij heen laat komen, maar zit vervolgens na mijn ei op alles wat ik voel en zie te letten. Ik voel mij er niet altijd even happy bij. Stop er soms téveel tijd in. Gelukkig heb ik de testdrang wel onder controle. Vriendlief kan er de laatste tijd trouwens ook wat van
Oohh wat ontzettend herkenbaar allemaaal! Mijn vriend en ik zijn niet eens bezig met zwanger worden en toch hoop ik iedere maand weer dat het zo is.. ik praat mezelf soms gewoon dingen aan en zoek alles wat ik heb op op google in de hoop dat het een symptoom kan zijn. als dit dan op internet staat als symptoom denk ik al snel mischien is het wel zo. zooo frustrerend en voel me soms ook schuldig mijn vriend wilt het namelijk nog niet. maar blijkbaar ben ik niet de enige en is het normaal om als vrouw zijnde er mee bezig te zijn . ik ben alleen bang dat stel het gebeurt, mijn vriend en omgeving gaat denken dat ik het express heb gedaan ofzo omdat ik er best veel over praat. daarom probeer ik mijn mond te houden en kan ik hier gelukkig mijn hart luchten
Nou mijn laatste week is aangebroken en ik voel dus van alles. Zere bobo's, misselijk, duizelig. Heerlijk hoe ik mezelf kan gekmaken whaAaaaaaa
Ergens wel lekker dat ik m'n ei kwijt ben. Nou ben ik dus ook niet zo aan het zoeken naar symptomen... En ben ik ook niet zo geneigd om bizar vroeg te gaan testen. Ja, best prima zo. En raak is het toch niet.
Ik weet niet zeker of ik geen eisprong heb gehad, denk dat ik m wel gehad heb juist maar heb geen idee wanneer... Het "ritueel" klopte niet deze ronde, net als de vorige ronde zeg maar. Maar dan nog vreemder. Begin bijna te denken dat ik misschien wel in de overgang aan het raken ben...
Ik ben nu ongi geworden dus nu "hoef" ik er gelukkig 2 weken niet mee bezig te zijn We zijn niet bewust bezig met een 3e maar ik zou het wel graag willen...
Wat doet het goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Positieve ovulatietest en ik zit al weer op dit forum te scrollen (vriend ligt te slapen, te moe om te vrijen, ZUCHT...)
En jawel hoor, het "kwaaltjes zoeken" is weer begonnen. Maar dan anders. Afgelopen zaterdag gezellig gehad met m'n lief en naderhand even lekker gedoucht samen. Verloor ik toch een dikke klodder vruchtbaar slijm... Geen steken en krampjes meer maar wel raar. Zou vreemd zijn als ik nu, rond deze dagen pas een eisprong zou krijgen. Dan zou ik ineens een cyclus van 33/37 dagen hebben! En daarbij nog, dan zou ik vreselijk balen want we hebben immers onder de douche gestaan net op dat moment en dan zal er dus het één en ander zijn weggespoeld wat juist even had moeten blijven zitten... Ook is me al door de kop geschoten dat het misschien juist te maken heeft met een innesteling maar dat is gewoon wishful thinking....... Over overanalyseren gesproken. Zucht. Oh, en natuurlijk weer kwaaltjes he. Misselijk, zere borsten, de hele rataplan. Laat ik maar even een extra boterham smeren......
Hoi dames zit even mee te lezen herken mezelf heeeeeel erg hier in de eerste keer dat ik zwanger raakte was ik er niet echt mee bezig pas nadat ik 2 weken overtijd was dacht ik huh had ik niet ongesteld moeten worden dus toen gelijk maar even test gedaan en ja hoor zwanger helaas is dit alles 2 weken later verkeerd gegaan sinds dien ben ik er echt heeeeel erg mee bezig en voel ik echt van alles en inderdaad neem mezelf elke keer voor deze ronde hou ik op maar nee hoor elke keer na me ei voel ik van alles en verslijt de ene na de andere test en voel ik me echt rotter dan rot hoe dichter ik bij nod kom elke maand weer denk ik dat ik krampjes en steekjes voel maar elke maand gewoon ongesteld Zo frustreren elke keer mezelf zo voor nemen om niet te doen maar lijkt wel of het vanzelf gaat word helemaal gek van mezelf zit nu ook weer 10dpo en denk al vanaf me ei van alles te voelen en te zien maar elke maand loopt het weer uit op teleurstelling vooral als je iedereen om je heen zwanger ziet hoop dat wij dames ook snel een positive test krijgen en dat het een keer zo mag zijn dat het niet alleen in ons hoofd zit maar daadwerkelijk ook echt in ons buik...
ooooh erg he! Dat heb ik ook. De eerste twee weken is alles oke. De derde week spookt t wat meer door mijn hoofd. De week van de NOD is het een ramp!! Dan kan ik aan niks anders meer denken. Deze week dus ook. Over 3 dagen is mijn NOD en ik let op alles. Het ergste is dat je ook van alles in je hoofd kan halen dat het wel zo MOET zijn.. en dan is het niet zo.. :'(