Oeeehhh, herken mezelf helemaal in jou verhaal en zelf moet ik wachten tot 23/24 februari (1/2 dagen later dan de jouwe).. En ik word gek op het moment! Daarom ben ik zo benieuwd naar jou uitkomst! haha Ik heb vanaf vandaag pijnlijke borsten gekregen en vanochtend was ik klein beetje misselijk en had steekjes in mijn buik. Al een paar dagen zit ik aan de diaree (sorry voor de details hihi..). En sinds gister heb ik weer wat meer vocht bij de vagina.. Zijn dit voor iemand herkenbare details die mogelijk leiden naar een zwangerschap? Of zijn dit eigenlijk herkenbare ongesteldheidsklachten die je hebt (ook na verwijdering Mirena spiraal..) Normaal gesproken heb ik alleen zere borsten.. Oeeehh, ik ben zo benieuwd!!!!!! Ik zal pas maandag of dinsdag een test gaan doen, maar m'n vriend is er nu al heilig van overtuigd dat ik zwanger ben, haha.. Ik mag al niet eens meer aan een wijntje... hehe.. P.S: Het lucht nu al op om dit op te kunnen schrijven.. Gewoon eff je hart luchten ofzo..
Je schreef vorige week dat je jouw vriend waarschijnlijk toch geen kindje meer kan geven. Heb je er ooit aan gedacht dat het ook aan de man kan liggen? Iemand zei laatst ook: na 5 jaar huwelijk hebben ze nog steeds geen kinderen, waarschijnlijk is de vrouw niet vruchtbaar. Ik zei: pardon?! Hoezo moet het perse aan ons liggen?
Je hebt een heel goed punt. Absoluut. Maar feit is dat herald me de afgelopen 14 maanden toch, in het begin, tot vier keer toe "zwanger heeft gekregen". En nu ineens gebeurt er niks meer. En nu ineens worden m'n eisprongen raar. Dus als er dan misschien wat mis is, wijt ik het eerder aan mezelf dan aan hem... Maar we gaan sowieso absoluut geen onderzoeken doen van wat voor medische aard dan ook, dus als het ons niet meer gegeven is zullen we er nooit achterkomen. Dus blijven we gewoon maar duimen dat het ons toch nog gegeven mag zijn... Inmiddels zit ik vermoedelijk tussen de 6 en 10 dpo. Denk ik. Kwaaltjes nul, af en toe een vlaagje misselijkheid maar niet noemenswaardig. Soms wat krampjes en steekjes maar ja we weten inmiddels wel dat dat zowel alles als niks kan betekenen. En veel waterige afscheiding, soms transparant soms wittig. Maar ja ook dat kan zoveel betekenen of juist niet. Heb totaal geen testdrang ook, al heb ik wel testjes in huis. Misschien dat ik er zaterdagochtend eentje waag. Dan ben ik tussen de 8 en 12 dpo vermoed ik. En dan de volgende als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan ben ik tussen de 10dpo en nod. Maar misschien sla ik die van zaterdag wel gewoon over. En word ik maandag gewoon ongesteld. Zou een mooi slootje testen uitsparen ha ha... Ieder nadeel heb z'n voordeel.