Dames, moet even mijn verhaal kwijt. Heb vorige week ook al wat gepost maar lijk wel gek te worden... sinds twee maanden een nieuwe pil ( lichter) en vrijdag 23 november moest ik mijn menstruatie hebben, alleen maar bruin verlies en zaterdag was het eigenlijk al zo goed als weg. afgelopen week twee keer getest maar negatief.. Heb vaker hoofdpijn, misselijk, gevoelige borsten geregeld koud ( terwijl ik het toch snel warm heb) en af en toe van die opvliegers dat ik het gevoel heb koorts te hebben.... ik heb een foto toegevoegd van mijn buik..een vriendin zei vd week nl; moet jij mij niet iets vertellen? je lijkt wel een zwangerschapsbuik te hebben.. nu is het voor mij allemaal nieuw en zou niet weten waar het moet beginnen( groeiende buik) dus dacht maak er een foto van en kijken wat jullie zeggen. ga morgen wel ha bellen om bloedtest... groetjes
Hoi Pindatje, lijkt me een slim idee om via de huisarts een bloedtest te laten doen. Al is het wel zo dat je op een andere pil lichamelijk kan reageren door een soort opgeblazen buik te krijgen of moodswings of andere dingen die met hormonen te maken kunnen hebben. Ook als het een lichtere pil is als die je gewend bent. Ik kan het je dus ook niet met zekerheid zeggen, maar na een bloedtest weet je wel waar je aan toe bent. Groeten Brigitte