JEEEE!!!!! GEFELICITEERD!!! =D> =D> =D> Geweldig voor je meid. En kom ons 'stakkers' vooral nog troosten hier he!
Snoebeltje gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk voor je/jullie!!!!!!!!!!! Ik heb het ook pas verteld toen we de mmm ingingen. Toen móest ik het wel vertellen want moest 3x per week naar het ziekenhuis 4 weken lang. Dus toen ouders, zussen/broers en collega's verteld. Nu we op de wachtlijst staan voor icsi mag iedereen die er naar vraagt het weten. Ik vond alle opmerkingen zó ontzettend pijnlijk, wetend dat je zelf nog maar zo'n 40% kans op uberhaupt een kleintje hebt na 3 icsi pogingen (maar wij horen wel bij die 40% natuurlijk ) Voel me er wel beter bij nu mensen het weten en niet meer van die K-opmerkingen maken
Jeee Snoebeltje!!! We waren tegelijk met de anticonceptie gestopt Ben zooo blij voor je!!! GEFELICITEERD!!!
WOW...snoebeltje... Wat ontzettend geweldig voor jullie... =D> Ga er maar lekker van genieten... Las zojuist de hele Topic nog eens door, maar je hebt het wel aan zien komen, niet : : Je laatste rare ongesteldheid zal wel innesteling geweest zijn... Maar voelde je je net als bij iedere andere ongesteldheid, of voelde het echt anders... : Enne, als ik vragen mag...?? Jij hebt tijdens het proberen al die tijd af en toe toe een wijntje gedronken... : : Ik heb nu al maanden geen druppel meer gedronken, maar volgens mijn vriend kan dat wel... Nu wil ik de komende maand echt proberen gewoon alles van me af te zetten, en te genieten van alles... Dus eigenlijk kan ik dan ook af en toe een wijntje nemen, toch : :
Snoebeltje dat is geweldig!!! Ik denk ook al vanaf heel jong dat ik nooit zwanger zal raken, maar dit geeft wel moed, dit denken dus meer mensen! Wij gaan vanaf deze ronde voor t echie, duimen dat ik snel net zo goed nieuws heb als jij! Proficiat! xxx
Ja idd, we hadden toch nog veel meer geklaagd dan 11 paginas!! Maaarrrr... zie mijn banner ondertussen En ik voelde me echt al net zo bij het zien van dikke buikjes, na 2 maanden al, echt om me te schamen, want het was in 3 rondes raak.
ik ken je gevoel ik was samen met me schoonzusje begonnen Zij was na 2 maanden zwanger en vandaag bevallen En ik heb helaas in feb een miskraam gekregen . En ja ik hoor steeds meer dat er zwangere zijn om me heen Maar troost me dat onze dag wel komt en dan is er lekker bijna niemand meer zwanger en komt alle aandacht ons toe hahaha