iedereen die aan je uk wil friemelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Die is mooi! :) :)
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    oh daar heb ik ook zo'n hekel aan, tijdens de kraamtijd, dat je bijna verplicht ben dat iedereen je kind op schoot krijgt of de fles geeft!

    je kindje moet nog zo wennen aan de wereld en aan de ouders en de omgeving, dat zijn wel genoeg indrukken voor zo'n hummeltje.

    en trouwens mijn instinct had het daar heel moeilijk mee, soms lijkt het wel of je het door de vingers moet zien :(
     
  3. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Op de dag dat ik thuis kwam heb ik 's avonds een enorme jankbui gehad waar alle visite bij was. Ik had heel duidelijk gezegd dat Anouk met rust gelaten moest worden en wat doen ze?! Meteen iedereen aan haar friemelen, met als gevolg dat ik haar dus eerder kon gaan voeden terwijl ik al helemaal uitgeput was. Echt, soms kan je gewoon tegen een muur gaan staan praten, luisteren doen ze toch niet.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Als ik op kraamvisite ga, wacht ik gewoon af.. er zijn er velen die zeggen wil je d'r es vasthouden ? Zeg ik gewoon als je dt niet erg vindt... Maar als ze het niet uit zichzelf vragen dan ga ik ook niet vragen of ik de baby mag vasthouden, dan weet ik zelf dat die mensen het liever niet hebben. Gewoon even respecteren wat de ouders wens is zou ik zeggen...
     
  5. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    quote stientje:Als ik op kraamvisite ga, wacht ik gewoon af.. er zijn er velen die zeggen wil je d'r es vasthouden ? Zeg ik gewoon als je dt niet erg vindt... Maar als ze het niet uit zichzelf vragen dan ga ik ook niet vragen of ik de baby mag vasthouden, dan weet ik zelf dat die mensen het liever niet hebben. Gewoon even respecteren wat de ouders wens is zou ik zeggen...

    Ik heb ook momente gehad waarvan ik het haar wou laten liggen in de box of rustig de fles aant geven was o.i.d. ik zou dus ook respect hebben als ze het niet aan mij vroegen maar ik heb dus meerdere malen meegemaakt dat ze haar gewoon nog niet lieten boeren letterlijk...fles weg hier met die beeb! :evil: of dat ze dus vragen mag ik ze effe. Je komt toch ook voor ons mag ik hopen? ze zitten op de bank gewoon te springen om haar te kunnen''grijpen'' :confused:

    kan er een heel boek over schrijven!helaas
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    geluk is wel dat na die drukke periode een hele rust periode aanbreekt, want als iedereen geweest is en de nieuwsgierigheid en nieuwigheid eraf is, zie je ze vaak heel lang niet weer, althans zo is het hier gegaan...
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Hoi, op verjaardagen enzo heb ik het soms ook wel een beetje lastig hoor. Als ik zie dat hij van schoot naar schoot gaat. Hij is er zelf gelukkig heel relaxed onder. Ik laat het gewoon toe, vind het toch ook wel leuk voor de familie enz. en voor Kynan is het denk ik ook goed om onder de mensen te komen zeg maar. Maar zodra hij het niet meer leuk vind is hij van mij :) :) :) .
    Geef natuurlijk ook bv dus dat kan ik alleen maar lekker zelf doen. En soms leg ik hem dan iets eerder op bed om hem genoeg rust te gunnen.
    Met mijn ouders heb ik er helemaal geen moeite mee, maar zij voelen alles ook heel goed aan.
     
  8. Female

    Female Niet meer actief

    Ja dat vind ik ook zeker! Heb het nog niemand zien doen bij Kynan, maar ik vind dat ook echt not-done!
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    ohh daar heb ik zo'n hekel aan, als andere mensen hem kussen op de mond!
     
  10. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Iedereen moet haar constant vasthouden, knuffelen, doorgeven. Af en toe heb je zoiets van..blijf is een poosje van MIJN kind af! In het begin durfde ik dat niet te zeggen, maar nu pak ik ze gewoon weer zelf als ik het teveel vind worden. T is een mensje en geen speelgoed.
     
  11. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lotte is nooit van hand tot hand gegaan, lekker bij paps of mams gebleven toen ze pasgeboren was.

    Een buurvrouw heeft het een keer gepresteerd om Lotte uit de armen van een andere buuf te halen en zei daarbij: "zo nu mag ik" :confused:

    Op dat moment was ik echt te perplex om er wat van te zeggen..
     

Deel Deze Pagina