Hallo dames, Wij zijn bezig om de gang op te knappen. Het behang is al van de muren. Nu vind ik onze gang best saai, klein en vrij donker. Hebben jullie leuke tips voor het opknappen en opleuken van een gang?
Misschien eerst alles lekker wit maken, zodat het een wat lichtere gang word en dan een leuke flitsende kapstok (evt een schoenenkastje) dan afmaken met kleurige accesoires zoals schilderijtjes, mooie plant of gekke verlichting zoals neon oid. Ik weet niet echt wat voor smaak je hebt natuurlijk....
Weet niet wat voor soort huis je hebt.. Maar wij hebben van die mooie lijsten in de gang. Die zo tegen het plafond en een stukje tegen de muur zitten. Maar goed onze gang is 3.30mtr hoog en we hebben een vrij oud huis. Beetje klassiek wordt het met die lijsten. Wat ook leuk is is misschien een kroonluchter dat licht reflecteert vaak alle kanten op.
Bij de action kun je voor weinig mooie hoten fotolijstjes halen. Verfje in je kleur en dan van alle vrienden familie etc mooie foto's vragen. Dat ga ik doen in onze wc ( die is vrij ruim)
Ik had hetzelfde probleem met ons toilet. Nu hebben we 1 wandje appeltjesgroen behangen en de andere wandjes wit geschilderd. Echt super geworden... krijg alleen maar complimentjes
Gewoon lekkere, vrolijke, lichte kleuren nemen, en een mooie grote spiegel. Lijkt je gang heel anders van en door de spiegel lijkt het nog een heel stuk groter,
wij hebben onze gang ook lime groen geschilderd, 1 muur, de andere wit. met spiegels en 2 lijsten met de voorpagina van de telegraaf van onze geboortedatum erin. ziet er wel mooi uit.
ik ga volgende week met mijn gang beginnen. 1 muur krijgt een bruin streep behang (karwei) en daar komen foto's op. de andere muren zitten nu al latjes op (halverwege) die blijven zitten maar eronder komt een coderoy behang en er boven een glad behang. de muur onder de latjes wordt donker bruin en boven de latjes messing. ik hoop dat het wat wordt!