hey hoi ik vroeg mij iets af.. misschien een beetje vreemde vraag hoor. Als ik mijn skinny draag of lage heup broek en ik ga zitten of zitten voorover geleund dan duwt dat best wel mijn buik naar binnen toe ( leuk he skinny of lage broek ) ik vind het ook totaal niet lekker zitten maar kan dit eigenlijk kwaad als je bijvoorbeeld net in de eerste maanden zit. en wat is jullie trucjes om hier niet mee te zitten nu of tijdens een zwangerschap. ( wat voor type broek draag je bijvoorbeeld om hier niet mee te zitten ) xxxxx
positiebroeken of niet te strakke broeken, ik weet et niet, ben niet zo slank dat ik skinny's kon dragen haha,
....Als je het nu al niet lekker vind zitten, waarom draag je ze dan? En misschien eens een maatje groter proberen ofzo? Lijkt me niet de bedoeling dat je broek je buik zo naar binnen drukt dat het ongemakkelijk gaat worden..
nee heb wel de goed maat dat wel, weet ook niet zo goed wat voor ander model ik kan nemen, standaard zit mij ook al niet lekker. ik heb een vrij lange zit hoogte ( standaard maat van een vrouw is 21 cm en ik heb 24 cm ) voorde dames die het weten hoe zit een boyfriend model ???
Denk dat als je net in de eerste maanden zit het niet zozeer kwaad kan voor de baby. Die heeft dan nog alle ruimte in de baarmoeder. Maar het zit zeker niet lekker als je zwanger bent. Ik had overigens wel een broek van Replay, die aan de voorkant heeeeel laag was (achter niet gelukkig...), en die heb ik lang kunnen dragen, omdat mijn buik erover heen kwam zeg maar. Maar als je eenmaal een buikje gaat krijgen is mijn ervaring dat een positiebroek toch echt het allerlekkerste zit!!
als je zwanger bent zitten broeken strak om je buik echt niet comfertabel. Daar krijg je echt sneller last van dan als je niet zwanger bent. Ik heb de eerste 14 weken een spijkerbroek gedragen van 2 maten te groot (had ik toevallig nog liggen) en veel rokjes. Die doe ik dan net een tikkie hoger of rekbare rokjes. Sinds vandaag heb ik eindelijk een goedzittende positiespijkerbroek en die zit wel prettig! Je hebt ook best positiebroeken in skinnymodel hoor!
ik vind bootcut altijd heerlijk zitten, maken je benen mooi lang en slank en zitten als je de goede maat hebt, ook niet te strak om je middel. only jeans bootcut zat bij mij altijd het beste!!! skinny jeans vind k sowieso irritant, omdat het zo strak om je benen zit, word ik er altijd fysiek zo moe van in mn benen!
nou dan ga ik vandaag maar even rond kijken, zag dat ze bij zara uitverkoop hebben spijkerbroeken en broeken 9,90 mmmmm ihihihi en ook bij only dan. en ja die skinny jeans komen mijn neus een beete uit, mijn flinke kontje wilt zich daar niet altijd in fringen hahahah.. vooral als ik ongi ben dan lukt het helemaal niet meer. xx
Denk dat je de Zara dan wel kunt overslaan. Heb net zo'n figuur als jou, en ik pas echt niet in Zara broeken.
inderdaaaadddddd zucht leuk prijsje maar uuu geen broek zat mij goed van zara,, dat doe ik dus ook nooit meer, 42 te strak bij de benen mt 44 te wijd bij mijn heupen en taille , ik heb namelijke heup omvang van 102 maar taille 74,, zandlopertje he heb nu nog niets gevonden had wel genoeg na 10 broeken ihihihiih,,